• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-12 08:12:05 följande:
    åh en massa krav låter ju inte kul blä på er och era solar
    he he  
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-05-12 08:12:05 följande:
    åh en massa krav låter ju inte kul blä på er och era solar
    Näe, hon skrev först att "u kan ta föräldraledigt i sommar", vilket jag tolkade som ett godkännande utan krav. I förrgår lät det annorlunda, då blir det bara godkänt om jag INTE hittar sommarjobb eller praktik!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-12 08:12:01 följande:
    Men då  Va e de för dum fasoner av henne?
    Mmm, hon är som hon är...Hennes argument för allt är att jag ska vara tacksam, för hennes insats kostar minsann massor av pengar...*suck*
    Är som att prata med en sten...
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-12 08:14:40 följande:
    Mmm, hon är som hon är...Hennes argument för allt är att jag ska vara tacksam, för hennes insats kostar minsann massor av pengar...*suck*Är som att prata med en sten...
    usch fy fanken vad jobbigt men inte kan dom väl neka om du har föräldraledighet att ta ut?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • ängeln83

Godmorgon

Här vaknade vi har att några puckon startade motorsågar och började fälla träd kl 06.30, liiiiite väl tidigt för sånt arbete va?

O stackars Liam verkar ha super ont i öronen, han sitter och jämrar sej och när jag frågar om han har ont så svarar han bara Neeeeeeeeej, jag vill inte åka sjukhus, stackarn. Börjar bli lite väl jobbigt med hans sjukhus/tandläkar skräck nu, ska börja med lekterapi i slutet av månaden och jag hoppas verkligen det hjälper.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • OsynligtSmåkryp
    Buttelina skrev 2010-05-12 08:18:20 följande:
    usch fy fanken vad jobbigt men inte kan dom väl neka om du har föräldraledighet att ta ut?
    Nä, alla säger att det är ledighet jag har rätt att ta ut, men enligt henne så är det först efter att alla krav inte gått igenom...Jag tänkte dock maila AFs kundtjänst nu och höra mig för.
  • ängeln83

Ingen Tjolla här?
    Såg just att Småvi har den där Kik Kid klänningen för 329 kr som erbjudande om du inte redan sett det

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • FL Lisa

hmm...FL är skumt

tråden stod med fetstil så jag gick in och skulle läsa nya inlägg men så fanns det inget..senaste jag såg var ängelns fast det stod att det skulle finnas nyare.

nu kom jag in och ser lillronyas men då saknas det ju några nummer mellan hennes inlägg och ängelns. Skumt.

lillronya skrev 2010-05-12 10:28:59 följande:
    Hej i tråden! Är det molofeber?
    och jaaaaa...det är molofeber
    jag HATAR att kräkas
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17