• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2011-06-12 20:16:56 följande:
    God kväll!

Hörni, det där ROTavdraget..Visst är det bra grejer? Jag är i renoveringskatastrof,vill inte,orkar inte,sa jag vill inte??Drömmer

Förstår att Molo höst är på G..Vad hissas och vad dissas???
    hissas gör den fina discoklänningen och om babuschkakopiorna kommer i leggings så får dom flytta hit med
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Maliten
    Buttelina skrev 2011-06-12 20:41:06 följande:
    hissas gör den fina discoklänningen och om babuschkakopiorna kommer i leggings så får dom flytta hit med
    Dockprintet ser ju väldans fint ut. Synd bara om det ska vara sån orange/korall kant. Den faller mig inte på läppen precis... Babuschka var finare med lila kanten.
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-06-12 20:35:59 följande:

lindexsamlingen får nog sällskapas av enfärgade fina lilla ego klänningar sedan..

lindex? eh Molo....
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-06-12 20:41:06 följande:
    Spanade in det nu och det är garanterat skitfint IRL...oroar mig dock för hur det ser ut efter tvätt...Tyst
    Maliten skrev 2011-06-12 20:47:24 följande:
    Dockprintet ser ju väldans fint ut. Synd bara om det ska vara sån orange/korall kant. Den faller mig inte på läppen precis... Babuschka var finare med lila kanten.
    Ja men visst! I min värld som har betat av babuschka sen st l56 så är det iaf inget måste här,även om jag verkligen håller med dig om den där korallkanten-huj vad den såg ut efter tvätt 
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2011-06-12 20:56:09 följande:
    Spanade in det nu och det är garanterat skitfint IRL...oroar mig dock för hur det ser ut efter tvätt...Tyst
    Maliten skrev 2011-06-12 20:47:24 följande:
    Ja men visst! I min värld som har betat av babuschka sen st l56 så är det iaf inget måste här,även om jag verkligen håller med dig om den där korallkanten-huj vad den såg ut efter tvätt 
    Jag har sett discoprintet live och det är jättefint, men jag skulle också vara orolig efter tvätt för mörka plagg är ju mörka plagg

Hej hej alla  
  • Busbellan

Hej på er
    Här pratas nya Molo ser jag.
    Dockorna gillar jag inte alls (säger jag nu )
    Är däremot ganska nyfiken på disco tror jag, men som många av er andra sagt, lite nervör för färgen

Mamma till Nora, August och Ella
  • Maliten

Butte, vart har du fått tag på "Hjälmarna" i helprint? Snygg den!

• Tynne

OT men hoppas ni tjejer kan hjälpa mig.
    Vart kan jag få tag på en svea klänning?

Har googlat men utan resultat, och inte på tradera heller.
    Storlek 86/92 eller 98/104, eller om det är enkelstorlekar på dom så antingen stl 92 eller 98.

Inboxa mig gärna om tips!

• Lilla Ego 07
    Tynne skrev 2011-06-12 21:51:19 följande:
    OT men hoppas ni tjejer kan hjälpa mig.
    Vart kan jag få tag på en svea klänning?

Har googlat men utan resultat, och inte på tradera heller.
    Storlek 86/92 eller 98/104, eller om det är enkelstorlekar på dom så antingen stl 92 eller 98.

Inboxa mig gärna om tips!
    Hmm sveaklänning, nu blev jag nyfiken, vad är det för någon?
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17