• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-06-13 09:05:47 följande:
    Så sant så. Det kommer inte vara full takhöjd så hon behöver inte klättra jäääätte långt. Problemet blir väll snarare kanske när hon ska ner....
    Ja, ner brukar alltid vara värre
    Ni får bygga en jättestuga så ni kan ha rutchkana ner
    Mamma till Nora, August och Ella
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-06-13 09:05:36 följande:
    aha, du menade på leksugan, är nog inte riktigt vaken än
    Ella har precis nu i vår lärt sig klättra en bit uppför såna, men åh andra sidan har vi inget sånt i näheten som hon kan träna på så det blir inte ofta hon försöker
    Så jag tror T kan fixa det ganska fort om hon får träna
    Yes! Jag pratar bara lekstuga Den byggs ju som sagt i två plan. Met ett litet mysloft, det är upp där vi diskuterar. Men som sagt, att klättra upp lär hon sig nog fort, värre ner kanske... får fundera lite till!

Typ ribbstols liknande hade nog funkat bättre då kanske... Tål att tänkas på!
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-06-13 09:08:12 följande:
    Ja, ner brukar alltid vara värre
    Ni får bygga en jättestuga så ni kan ha rutchkana ner
    Man skulle kunna sätta en från fönstret på baksidan kanske! Smart idé! Stugan blir inte så stor i sig, Lite av charmen att den är liten ju....
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • Tynne
    Mamma till Simon skrev 2011-06-12 22:27:49 följande:
    tror du inte hon menar sverigeklänning?
    Är det en sådan så såg jag att Rusta av alla ställen  sålde sådana, men har ingenaning om vilka storlekar...såg bara priset...99kr
    Sverigeklänning? vad är det?
    Jag menar märket SVEA, dom har en jättefin klänning :

• Guld gossarnas Super Mamma

1 och 1 är 3: Ni får sätta in en ledstång eller vad det nu heter,en sån som brandstationenrna har,så får hon åka ner via en sån    

HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • ewis1
    Tynne skrev 2011-06-12 21:51:19 följande:
    OT men hoppas ni tjejer kan hjälpa mig.
    Vart kan jag få tag på en svea klänning?

Har googlat men utan resultat, och inte på tradera heller.
    Storlek 86/92 eller 98/104, eller om det är enkelstorlekar på dom så antingen stl 92 eller 98.

Inboxa mig gärna om tips!
    Jag tror jag har sett Sveaklänningar på Lager 157 men jag är osäker. Hur eller hur så har de Sveakläder. Hoppas du hittar det du söker :)
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-06-13 08:51:41 följande:
    Godmorgon!

Jag har drömt lekstuga i natt

Någon som vet var man kan köpa sånna typ klossar, ni vet sånna man skruvat fast så man kan klättra på väggen.... Hur små ungar kan ta sig upp via sånna!?
    God morgon! Angående klättervägg så fanns det ett sådant alternativ på vårt lekhus som vi byggde förra helgen. Den var lite lutande och båda barnen dissade denna - det gör ont i fötterna när man är barfota och ska klättra upp så de vill hellre ha en stege... Fast jag har kanske känsliga grabbar!
  • Duntoffla

God middag!

Fortfarande sol trots prognoser om regn Härligt!

Tog mitt första dopp i helgen och det är tidigt för att vara öns största badkruka

Måste skryta lite också för Lea tog sina första steg i helgen. Visserligen bara två men ändå. *mamman stolt*

Är det några bra reor någonstans nu? Med bra menar jag minst 40%, gärna mer 

• Busbellan

Heja Lea!! Kolla sidan jag länkade till igår kväll, inte så mycket danskt, men lite småfolk i alla fall och billigt också

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17