• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2011-06-13 14:14:18 följande:
    Max har precis fått en Meridacykel-den verkar stabil och hållbar
    www.merida.se/barn-16.162813.no.html
    Kör ni 16 tum till Max? Vi kör 14 och tycker att det är helt perfekt för E men får väl köpa ny nästa år kan jag tro, han är ju bra mycket längre än Max ju.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2011-06-13 14:50:01 följande:
    Kör ni 16 tum till Max? Vi kör 14 och tycker att det är helt perfekt för E men får väl köpa ny nästa år kan jag tro, han är ju bra mycket längre än Max ju.
    Nej nej..Max har nog nästan 12 tum tror jag-han är ju så liten Men den ser i princip likadan ut oavsett storlek
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2011-06-13 14:51:34 följande:
    Nej nej..Max har nog nästan 12 tum tror jag-han är ju så liten Men den ser i princip likadan ut oavsett storlek

Haha ja jag tänkte nästan det för 16 tummarna är ju rätt stora :)

Vi har en svart 12 tummare med små döskallar på som E hade förra året. Mina föräldrar som köpte och det kom fram nu att den kostade typ 2000kr! helt sanslöst tycker jag då.... men den ska iaf L få ärva såklart, och även den lilla pojken i magen sen. Min mamma oponerade sig direkt och tyckte väl att ska inte L få en råååååsa cykel :) Nej tack, hon får den som finns, speciellt om den kostade två tusen spänn liksom

• Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-06-13 14:57:17 följande:

Haha ja jag tänkte nästan det för 16 tummarna är ju rätt stora :)

Vi har en svart 12 tummare med små döskallar på som E hade förra året. Mina föräldrar som köpte och det kom fram nu att den kostade typ 2000kr! helt sanslöst tycker jag då.... men den ska iaf L få ärva såklart, och även den lilla pojken i magen sen. Min mamma oponerade sig direkt och tyckte väl att ska inte L få en råååååsa cykel :) Nej tack, hon får den som finns, speciellt om den kostade två tusen spänn liksom

Vi har 16 tum till Noel. Kanske lite stor men den funkar absolut. 
  • ängeln83

Liam har 14 tum på hans Cars cykel, känns alldeles lagom men 14 tummare är ju inte så vanligt direkt. Får nog bli en 16 tummare, 12 är absolut för litet.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-06-13 16:17:57 följande:
    Liam har 14 tum på hans Cars cykel, känns alldeles lagom men 14 tummare är ju inte så vanligt direkt. Får nog bli en 16 tummare, 12 är absolut för litet.
    Ja, det är ju bättre med lite för stort så slipper ni köpa en ny nästa sommar igen.

Fick idag ett fint paket från Småtting med en present till en nyföding och krabbtröjan från Småfolk. Tack!
    Är lite förvånad dock att materialet i tröjan inte var sådär tunnt som det brukar utan lite tjockare.

Fick även en fin Småfolk T-shirt från FB :)

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-06-13 16:35:52 följande:
    Ja, det är ju bättre med lite för stort så slipper ni köpa en ny nästa sommar igen.

Fick idag ett fint paket från Småtting med en present till en nyföding och krabbtröjan från Småfolk. Tack!
    Är lite förvånad dock att materialet i tröjan inte var sådär tunnt som det brukar utan lite tjockare.

Fick även en fin Småfolk T-shirt från FB :)

Ja det känns ju galet att byta 14 tum mot 12 lixom

Här kom posten också precis, fast inte med alla paket som jag trodde, LPL och första ordern LLM ordern saknas fortfarande, trots att det var dom jag beställde först, nåja, man får ju ha lite tålamod med Posten nu för tiden

Är såå sugen på krabb t-shirten, så himlans fin.

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-06-13 16:40:00 följande:

Ja det känns ju galet att byta 14 tum mot 12 lixom

Här kom posten också precis, fast inte med alla paket som jag trodde, LPL och första ordern LLM ordern saknas fortfarande, trots att det var dom jag beställde först, nåja, man får ju ha lite tålamod med Posten nu för tiden

Är såå sugen på krabb t-shirten, så himlans fin.

Ja den jättefint men jag hade faktiskt föredragit det gamla materialet.

Fin shopping du har fått! 
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-06-13 16:53:52 följande:
    Ja den jättefint men jag hade faktiskt föredragit det gamla materialet.

Fin shopping du har fått!

Ja gamla fina Småfolk är saknad.

Ja det var en hel del fint i lådan, nu hoppas jag att resten kommer imorgon annars börjar jag bli lite nervös.
    Fast Småfolk tröjan ratade Liam, precis som jag trodde.

• Lilla Ego 07

Åh jag är så arg just nu!! Fick precis ett otrevligt mejl från en traderaköpare som ifrågasätter att jag har skickat hennes förbaskade tröja. Hon har minsann pratat med posten och de säger minsann att jag inte kan ha skickat den förra måndagen om den inte har kommit fram nu.

Oki, posten de är ju jättepålitliga nowadays så man måste ju lita på vad de säger! Fy fan, jag blev så arg så jag skrev ett otrevligt tillbaka så jag lär ju få neg men det skiter jag i.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17