Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

varför kan inte alla butiker ha kort betalning??  *gillar inte bet till bankgiro, så många moment ju *

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2011-01-25 10:14:55 följande:
    Jag gillar allra bäst när de har banköverföring
    Då kan man plocka pengarna från rätt konto med en gång
    ungefär som kort, så ok då    

vart hittar man safaritröjan med helprintade ärmar? Långa, nån som har koll? 
  • stökmamma
    Everlonn skrev 2011-01-25 07:53:27 följande:
    T-shirten är helprint kort ärm, pojkmodell med grå kantband Obestämd Jag gillar verkligen inte grått!Kräks
    grått kan visst vara fint om det är rätt grundfärg på tröjan, men ingen hit om den har samma blå som tajtsen jag såg..
  • stökmamma
    molnen skrev 2011-01-25 11:02:15 följande:
    Ocikatten- Var har du köpt safaritröjan med mönster på armarna ? har inte hittat den i någon svenskshop? någon som hittat den ?
    finns som baby hos babyshop, men du kanske behöver större precis som jag ?
  • stökmamma
    lillronya skrev 2011-01-25 12:02:55 följande:
    Å vad jag fick fin post idag!
    Gillar hummel!

Men surar på lantbrevbäraren som körde förbi utan att stanna och istället la en avi i postlådan. Nu får jag ju köra ner till byn en gång till för att hämta paketet, när han bara kunde ha lämnat av det här hemma.
    håller med dig, är så¨less på det.... och här skickar posten det till andra sidan stan, alltså 1,5 mil åt "fel" håll {#emotions_dlg.djavulsk}
  • stökmamma

Lindex har bra basgrejer till pris så man kan hiva de fläckiga utan större ansträngning  

men vi sura över att fiiinaste bamsetröjan bara kom i rååååsa Demon inte riktigt vad jag och Affe vill ha, varför inte i grönt el turkost el gult??? *blä*

• stökmamma

Är det nån som hittar nåt annat än "marknadskläder" med ENHÖRNING på så hojta till, dock inte rååsa

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17