Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Så som sagt även i år men något litet vill jag ju köpa...
Så som sagt även i år men något litet vill jag ju köpa...Och snälla FL, se över vilka man väljer vilka trådar som flashas ovan i hetaste debatterna. Att läsa om pappan som stoppar snoppen i munnen HELA tiden äcklar mig! Jag är inte på FL pga såna otäcka trådar, vill inte läsa sånt.
Nån som fått sina 40% Småfolk från LPL? Var väl en vecka sen nu det erbjudandet fanns? Och hon brukar ju vara snabb.
Jösses vad olika Småfolk är i stl, dels mellan åren, men också olika plagg. Har köpt klänningar i 92/98 till ca 94 långa K. De sitter perfekt. Tröja i samma stl är gigantisk! Nya tröjor i 86/92 är större än gamla 98/104 som båda nu ligger i Svantes växalåda. Hade hoppats på 86/92 i vår, men tveksamt om ens de kortärmade kommer sitta bra, då är han visserligen bara 80 lång, men iaf. Svårt det där med dubbelstl
. Köpte också rådjuslegings i 92/98 till K men de blir för korta så de får åka tillbaka om ingen inboxar
.
. Lila stor på K, men j´hon kan iaf ha den. Den gröna vete katten om den passar först i höst Kikar in från kaoset och önskar er alla (inkl mig själv...) ett nytt gott år
. Kram på er alla.
Ni är guld
.