• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan

Vet inte om vi faktiskt behöver den där blårandiga klänningen på annacill, sugen är jag i alla fall

Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:48:39 följande:
    Stör mig lite på att trosorna och linnena säljs ihop, Ella kan inte ha samma storlek i de plaggen ju
    Ja det stör jag också mej på.
    Köpte ändå till E igår. Han kan ha de även om kallingarna blir en liten aning för stora.
    A kan inte ha det ihop.

Är så himla nöjd med min ajabajashopping så det är inte klokt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Mawe123
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:46:46 följande:
    Nej nu har jag alldeles för lite att göra, sitter och fyller på korgen på ajabaja igen
    Ja e likadan, reor gör mig galen, har nu tredje babyklänningen påväg hem denna månad och jag har fortfarande ingen tjej. Däremot har mina pojkar en liten kusin som kommer att få garderoben överfull av molosar snart Flört
    William 000213, Lowe 070712
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:51:27 följande:
    Vet inte om vi faktiskt behöver den där blårandiga klänningen på annacill, sugen är jag i alla fall
    Jag tror nog ni behöver den.

Jag ska dit någon dag snart så jag tänkte inte beställa, men det är svårt.
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-15 22:51:50 följande:
    Ja det stör jag också mej på.
    Köpte ändå till E igår. Han kan ha de även om kallingarna blir en liten aning för stora.
    A kan inte ha det ihop.

Är så himla nöjd med min ajabajashopping så det är inte klokt!
    Kan tänka mig att det går lite lättare med kallingarna också eftersom de är lite längre. Trosorna åker ju verkligen in i rumpan om de är för stora. A är ju inte så bred om rumpan heller direkt
  • Busbellan
    Mawe123 skrev 2011-06-15 22:53:29 följande:
    Ja e likadan, reor gör mig galen, har nu tredje babyklänningen påväg hem denna månad och jag har fortfarande ingen tjej. Däremot har mina pojkar en liten kusin som kommer att få garderoben överfull av molosar snart Flört
    haha
    Ja, jag shoppar ju i alla fall till MINA barn
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-15 22:55:12 följande:
    Jag tror nog ni behöver den.

Jag ska dit någon dag snart så jag tänkte inte beställa, men det är svårt.
    ja, den och ett par colibrileggings i större storlek skulle vi faktiskt behöva
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2011-06-15 22:53:29 följande:

Hahah du är ju rolig!!

Jag har iofs handlat till en kompis lilla bebis också.

Fler kusiner lär det väl inte bli här. Jag längtar efter barnbarn istället. Jisses då blir det shopping. Men det lär ju dröja minst ett par år till iaf.

• lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:56:16 följande:
    Kan tänka mig att det går lite lättare med kallingarna också eftersom de är lite längre. Trosorna åker ju verkligen in i rumpan om de är för stora. A är ju inte så bred om rumpan heller direkt
    Ja precis så är det.
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:58:41 följande:
    Jag måste också hamstra lite leggings snart.
    Vilken stl köper du på de nu?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-06-15 23:06:37 följande:
    Ja precis så är det.
    Busbellan skrev 2011-06-15 22:58:41 följande:
    Jag måste också hamstra lite leggings snart.
    Vilken stl köper du på de nu?
    Köper både 110 och 116 beroende på vad jag hittar. Har märkt att det knappt skiljer något i midjan så båda funkar. 104 sitter verkligen precis nu och de som är i 98/104 använde vi men de är egentligen för korta

De kan vara lite stora innan tvätt, men jag tycker de drar ihop sig rätt mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17