• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-06-16 09:15:32 följande:
    hon svarade på mailen och sa att hon inte hade haft tid och kolla mailen och hade skickat dem igår...
    iof så vet jag inte om allt mitt finns, det frågade inte jag.  Trist om det är en sak och så postförskottsavgiften på 50 och sedan den höga frakten.. *blä*
    Håller tummarna att allt ditt fanns.
    Trist att de inte kollar mejlen.
    Duntoffla skrev 2011-06-16 09:20:59 följande:
    God morgon!

Här blev det inställd shoppingrunda för mig då Noel är lite "snabb" i magen... Han mår bra och så men kan ju inte skicka honom till dagis när det gått 3 kallingar på morgonen.

Tur för min plånbok att jag inte kan shoppa men lite trist är det. Var sugen på att kika lite i Odd Molly outleten  
    Godmorgon!
    Hoppas lilla magen lugnar ner sej snart.
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:21:32 följande:
    Ja jag fick ett mail där det stod att dom inte hade tid att kolla mailen och att mitt var skickat mot postförskott. Ingenting om vad som fanns, så finns inte allt blir det ju väldigt dyrt! 90 spänn i frakt.

Tycekr det är fruktansvärt dåligt att en webshop inte har "tid" att kolla mailen, det är väl en stor del liksom.
    Kass att de inte kollar mejlen!
    Fast man kan ju förstå att det blir mycket när de har rea. Men någon sorts koll borde de ju ändå ha.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-06-16 09:23:15 följande:
    Vad dåligt! 

Vad då? har ni beställt med vanlig frakt och sen fått postförskott? Hänger inte riktigt med... 
    Har råkat trycka fel.... Mailade direkt om att jag gjort fel och inget svar...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-06-16 09:23:15 följande:
    Vad dåligt! 

Vad då? har ni beställt med vanlig frakt och sen fått postförskott? Hänger inte riktigt med... 
    vi klickade i fel när vi valde betalmetod.. och det råkade bli postförskott istället för BG/PG-betalning.
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-06-16 09:25:17 följande:
    Håller tummarna att allt ditt fanns.
    Trist att de inte kollar mejlen.
    God morgon!

Här blev det inställd shoppingrunda för mig då Noel är lite "snabb" i magen... Han mår bra och så men kan ju inte skicka honom till dagis när det gått 3 kallingar på morgonen.

Tur för min plånbok att jag inte kan shoppa men lite trist är det. Var sugen på att kika lite i Odd Molly outleten  
    Godmorgon!
    Hoppas lilla magen lugnar ner sej snart.Kass att de inte kollar mejlen!
    Fast man kan ju förstå att det blir mycket när de har rea. Men någon sorts koll borde de ju ändå ha.
    Ja fast samtidigt så borde dom ju VERKLIGEN kolla mailen när dom har sån rea i webshoppen....
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:31:44 följande:
    ja, väldigt dåligt att de inte kan kolla mailen. De hade ju stängt av mobilen och hänvisade till mailen, försökte ringa dem i går med.

En webshop borde ju kolla och svara på mail trots att de har massor att göra pga rea. Det kan ju komma sådana mail som våra.. att man vill ändra, fråga eller ta bort, eller ja gjort fel.
  • Tjollabolla
    God morgon!

Stackars Noel, hoppas det är snabbt övergående!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-06-16 09:28:12 följande:
    Lillronya- morrn morrn. Ja, jag hoppas att den lugnar sig. Nu verkar det bra. Shoppar du något?

Shoppade lite på ajabaja. Tre linnen, ett par leggings och en klänning. Väldigt nöjd!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:33:02 följande:
    Ja fast samtidigt så borde dom ju VERKLIGEN kolla mailen när dom har sån rea i webshoppen....
    Ja det är det jag menar.
    Någon sorts metod för att hinna både ock borde de ju ha.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:31:44 följande:
    .
    Kristyr skrev 2011-06-16 09:32:06 följande:
    vi klickade i fel när vi valde betalmetod.. och det råkade bli postförskott istället för BG/PG-betalning.
    Ah! Åh vad störigt!  Jag förstår att det är ett jäkla tryck på mail/telefon vid rea fast då kanske man får ha extrafolk. En webbutik/butik lever ju på stor del på just nätförsäljningen och då borde den prioriteras lika mkt som den fysiska butiken.
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:33:37 följande:
    Stackars Noel, hoppas det är snabbt övergående!
    Han verkar inte lida alls. Han var tom inställd på dagis idag (vi har haft jättejobbiga lämningar senaste tiden där han slåss, skriker och grinar. Det går över så snart jag försvinner) och så får jag säga att han får vara hemma pga magen. Vill inte att det ska bli en grej så han tror han kan skylla på magont för att slippa men nu var det ju uppenbart liksom...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17