• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-06-15 23:32:31 följande:
    Ja det var det jag kände nyss. Helt plötsligt hade vi inga leggings, men nu har det ordnat till sig
    Du har jobbat på bra!
    Jag tänkte att det kanske kan dyka upp lite 110or på fb ifter sommaren.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan

Fick hem katterna idag också. Fattade ju inte förrän nyligen att jag gillade det printet

Mamma till Nora, August och Ella
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2011-06-16 07:18:55 följande:
    Mitt fanns på ajabaja och är skickat mot postförskott. Suck
    Mitt med. FAN OXÅ. Det är en internetshop, ska det vara så svårt att sköta mailen då!!!!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • lillronya
    Kristyr skrev 2011-06-16 07:18:55 följande:
    Mitt fanns på ajabaja och är skickat mot postförskott. Suck
    .
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 08:01:27 följande:
    Mitt med. FAN OXÅ. Det är en internetshop, ska det vara så svårt att sköta mailen då!!!!!
    Har ni fått mejl om detta då?
    JAg har fortfarande inte hört nåt.
    Ville ju samfrakta två ordrar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Kristyr
    hon svarade på mailen och sa att hon inte hade haft tid och kolla mailen och hade skickat dem igår...
    iof så vet jag inte om allt mitt finns, det frågade inte jag.  Trist om det är en sak och så postförskottsavgiften på 50 och sedan den höga frakten.. *blä*
  • Duntoffla

God morgon!

Här blev det inställd shoppingrunda för mig då Noel är lite "snabb" i magen... Han mår bra och så men kan ju inte skicka honom till dagis när det gått 3 kallingar på morgonen.

Tur för min plånbok att jag inte kan shoppa men lite trist är det. Var sugen på att kika lite i Odd Molly outleten  

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-06-16 08:53:09 följande:
    .
    Har ni fått mejl om detta då?
    JAg har fortfarande inte hört nåt.
    Ville ju samfrakta två ordrar.
    Ja jag fick ett mail där det stod att dom inte hade tid att kolla mailen och att mitt var skickat mot postförskott. Ingenting om vad som fanns, så finns inte allt blir det ju väldigt dyrt! 90 spänn i frakt.

Tycekr det är fruktansvärt dåligt att en webshop inte har "tid" att kolla mailen, det är väl en stor del liksom.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:21:32 följande:
    Ja jag fick ett mail där det stod att dom inte hade tid att kolla mailen och att mitt var skickat mot postförskott. Ingenting om vad som fanns, så finns inte allt blir det ju väldigt dyrt! 90 spänn i frakt.

Tycekr det är fruktansvärt dåligt att en webshop inte har "tid" att kolla mailen, det är väl en stor del liksom.
    Vad dåligt! 

Vad då? har ni beställt med vanlig frakt och sen fått postförskott? Hänger inte riktigt med... 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17