• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-05-12 12:32:12 följande:
    För lite tid och för dålig hälsa...Både Mateo o Maia är väldigt stimulanskrävande och den lilla tiden jag får över sitter jag med jobb o bokföring...o emellanåt tar jag en vilopaus för jag mår så kasst. Så det blir inte mycket tid över till att sitta här. Just nu ammar Mateo och Maia målar med vattenfärger så då fick jag i alla fall några minuter
    huu låter jobbigt vännen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-12 12:30:44 följande:
    hon hoppade studsmatta med en 3åring och 2 femåringar..... sen går åsikterna om vad som hände isär ganska brett
    Åh men oj då! Så hon bröt benet då? Var och hur?? Hur länge ska hon ha gipset?
    Fy stackarn, måste ha gjort ont
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-12 12:33:07 följande:
    hur är det med dig själv förresten??
    Buttelina skrev 2010-05-12 12:33:21 följande:
    huu låter jobbigt vännen
    Jag väntar fortfarande på operationstid...men lär väl få vänta
    Massa småkrämpor som tillsammans får mig att må uruselt, men jag kämpar på och försöker tänka att det kunde ju varit mycket värre.

Vikten har iaf stannat upp nu o står på +17kg sen efter förlossningen...hoppas att den kanske börjar dala nu...ska försöka trappa ner på amningen lite.
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-12 12:33:28 följande:
    Åh men oj då! Så hon bröt benet då? Var och hur?? Hur länge ska hon ha gipset?Fy stackarn, måste ha gjort ont
    ja, ett brutet ben, nån har troligtvis hoppat in i benet/snubblat över henne så nu blir det gips i 4 v {#lang_emotions_undecided} hände i söndas em och gipsades i mån em, men det va när man tänker efter helt otroligt vilken tjej, hon grinade  när det hände men lugnade sig snabbt, sen i ca en halvtimme efter att JAG trolig slagit i foten uppåt men sen va det ganska lugnt, klart hon gnällde men det är ju inte så konstigt. på mån va det när hon försökte ställa sig och det inte gick som vi åkte in och ....
    Det värsta va när hon skulle röntagas och framför allt gipsas, åååå va barnet skrek
    * ryser*
    nu är det lugnt, skriks bara när hon blir arg och frustrerad när hon inte kan vilket händer lite då och då
    andras barn och mina älskade ungar
  • Fantastiska Skatt
    stökmamma skrev 2010-05-12 12:50:52 följande:
    ja, ett brutet ben, nån har troligtvis hoppat in i benet/snubblat över henne så nu blir det gips i 4 v  hände i söndas em och gipsades i mån em, men det va när man tänker efter helt otroligt vilken tjej, hon grinade  när det hände men lugnade sig snabbt, sen i ca en halvtimme efter att JAG trolig slagit i foten uppåt men sen va det ganska lugnt, klart hon gnällde men det är ju inte så konstigt. på mån va det när hon försökte ställa sig och det inte gick som vi åkte in och .... Det värsta va när hon skulle röntagas och framför allt gipsas, åååå va barnet skrek * ryser* nu är det lugnt, skriks bara när hon blir arg och frustrerad när hon inte kan vilket händer lite då och då
    Men jösses! Stackars liten
  • ängeln83

Nån som vet om denna randen finns att få tag på nånstans?
    Leggings och body.
    Katvig filt

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2010-05-12 13:34:20 följande:
    inte samma va? din såg ljusare utwww.luckylittleme.se/product.asp?product=3771...
    Nä det är inte samma, den du länkade till är från vårens och den har vi redan, den jag letar efter tror jag är från i höstas, har för mej att jag köpte filten då.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-05-12 13:40:04 följande:
    Nä det är inte samma, den du länkade till är från vårens och den har vi redan, den jag letar efter tror jag är från i höstas, har för mej att jag köpte filten då.
    då vet jag
    andras barn och mina älskade ungar
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2010-05-12 13:44:24 följande:
    då vet jag
    Hittade klänning, mössa, halsduk, leggings och tröja hos Halloncollection men inget i passande storlek
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17