• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • snoozen
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-10 21:20:28 följande:
    Japp. Fick också bara lite i rabatt. Skrev en kommentar att jag inte vill ha någon order om jag inte får det priset som ska vara
    Så gjorde jag med men har inte hört något än om den nya summan. Har du det?
  • Lilla Ego 07
    snoozen skrev 2011-07-11 14:05:36 följande:
    Så gjorde jag med men har inte hört något än om den nya summan. Har du det?
    De ringde mig för ett par timmar sedan. Var ett par byxor som inte fanns. Sen hade jag råkat lägga en hood 110 i korgen också och den fanns inte heller men den skulle jag iaf inte ha Glad vet inte hur jag tänkte där :)

Hon sa att det självklart var 50% det vara bara det att webshoppen strulade till rabatten men att det kommer vara den rabatten jag ska ha på fakturan jag får hem. Jättetrevlig var hon!
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • snoozen
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-11 14:23:56 följande:
    De ringde mig för ett par timmar sedan. Var ett par byxor som inte fanns. Sen hade jag råkat lägga en hood 110 i korgen också och den fanns inte heller men den skulle jag iaf inte ha Glad vet inte hur jag tänkte där :)

Hon sa att det självklart var 50% det vara bara det att webshoppen strulade till rabatten men att det kommer vara den rabatten jag ska ha på fakturan jag får hem. Jättetrevlig var hon!
    Härligt att hon var tillmötesgående! Sånt gillas! (inte min butik så klart)
    Hmm, undrar om jag kan hoppas att allt mitt fanns så Obestämd Eftersom hon inte ringt mig? Ja ja, det visar sig!
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2011-07-11 14:23:56 följande:

la beställning vid 13-14 idag.. undrar hur mkt som finns kvar var bara 3 saker iof...
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-07-11 15:58:40 följande:
    la beställning vid 13-14 idag.. undrar hur mkt som finns kvar var bara 3 saker iof...
    näe det var 10:30 jag la min order.. nu kompletterade jag med två randiga tröjor Hoppas att det går att gå samfaktura så man slipper två fakturaavgifter, det skulle vara lite surt...:-/
  • Lycklig1985
    lillronya skrev 2011-07-10 22:04:19 följande:
    Lycklig1985: Matchningen med randiga leggings och NS-tröja är ju klockren. Den måste jag nog sno.

Fina bilder, som alltid!

tack!  vist var den super finGlad en fråga är det någon som vet vart jag kan hitta molos leggings från våren dom randiga i flera färger? vet inte vad dom heterGlad älskar leggings just nu
  • anette 81
    Lycklig1985 skrev 2011-07-11 18:16:07 följande:

tack!  vist var den super finGlad en fråga är det någon som vet vart jag kan hitta molos leggings från våren dom randiga i flera färger? vet inte vad dom heterGlad älskar leggings just nu

var har du köpt dom leggingsen som din son har på sig i bildtråden?
  • Amalia079
    Virrpirr skrev 2011-07-11 09:42:01 följande:
    Nån som har några roliga shopping-tips i Köpenhamn? Åker på onsdag och tänkte försöka fylla höstgarderoben till sonen (som egentligen redan är full..)
    Det va halva priset på massor inne på Illum köpcentrat på ströget :) Massor med MOLO kvar...blev helt köptokig i helgen :)

De har rea på en svensk e-butik nu med jättefina barnkläder, lite annorlunda grejer som man inte hittar i var o varannan butik. Kika på Littlebloom.se om du gillar färglatt o annorlunda, de är inte så dyra heller :)

Lycka till i Köpenhamn...bästa shoppingstaden!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17