• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Maliten

Hallå,
    En helt OT fråga. Är det någon här som är från Uppsala som har tips på vad man kan göra där med barn. Åldrarna är 5, 8 och 13 på barnen. Ska göra en tur till min morbror som bor där och han har ingen koll på sånt   

• annie dark
    Maliten skrev 2011-07-12 11:48:46 följande:
    Hallå,
    En helt OT fråga. Är det någon här som är från Uppsala som har tips på vad man kan göra där med barn. Åldrarna är 5, 8 och 13 på barnen. Ska göra en tur till min morbror som bor där och han har ingen koll på sånt   
    Jag är Uppsalabo.

Biotopia, museum som är gratis och har världens bästa café. Zoologiska museet, har dinosarieskelett bla, Pelle Svanslös hus, Nickis lekland, I stadsträdgården finns en jättestor lekpark, Upplandsmuseet och sen kan du ju alltid shoppa danskt, ha ha!

Googla på dessa ställen så får du upp öppettider eetc.
  • Virrpirr

Tack för tipset Amalia079! Ska verkligen kollas in!

• Maliten
    annie dark skrev 2011-07-12 14:24:25 följande:
    Jag är Uppsalabo.

Biotopia, museum som är gratis och har världens bästa café. Zoologiska museet, har dinosarieskelett bla, Pelle Svanslös hus, Nickis lekland, I stadsträdgården finns en jättestor lekpark, Upplandsmuseet och sen kan du ju alltid shoppa danskt, ha ha!

Googla på dessa ställen så får du upp öppettider eetc.
    Tack för tipsen!! Rackartyg brukar alltid få ett 8eller flera) besök av mig när jag är i staden Finns det fler som säljer Molo?
  • annie dark
    Maliten skrev 2011-07-12 15:48:36 följande:
    Tack för tipsen!! Rackartyg brukar alltid få ett 8eller flera) besök av mig när jag är i staden Finns det fler som säljer Molo?
    Nej men Sweetie pie somk ligger nästan granne med dem har villervalla, småfolk, väldigt mycket villervalla.
  • annie dark

Ngn som har koll? Var det ngn katvigsalg i våras? Prtades ju en del om molo men hörde inget om katvig.

• Maliten
    annie dark skrev 2011-07-12 18:07:13 följande:
    Nej men Sweetie pie somk ligger nästan granne med dem har villervalla, småfolk, väldigt mycket villervalla.

Den på "Baksidan" som även har Lipfish va?
  • molnen

Några norrlänningar i tråden ?
    Letar butiker i Luleå med roliga barnkläder ?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17