• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Booble
    Buttelina skrev 2011-07-04 00:10:29 följande:
    åhhh visste inte att du hade fått en bebis. grattis!! vad söööt
    Hihi tack va gulliga ni är.... kikat in här då och då, men det var ju ett tag sen man var aktiv Cool!
    ♥ Melvin -06 ♥ Vincent -11 ♥ www.booble.blogg.se
  • Zalåå

Jag har ju inte hängt i tråden så länge och undrar lite när (och hur) man får reda på att det är vår-Salg och höst Salg på Molo osv. i Danmark.

• lillronya
    Zalåå skrev 2011-07-04 09:47:04 följande:
    Jag har ju inte hängt i tråden så länge och undrar lite när (och hur) man får reda på att det är vår-Salg och höst Salg på Molo osv. i Danmark.
    Man får reda på det här oftast.
    Ca en vecka innan det dags släpper de datumen.
    Brukar vara salg i november och maj.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Zalåå
    lillronya skrev 2011-07-04 10:09:23 följande:
    Man får reda på det här oftast.
    Ca en vecka innan det dags släpper de datumen.
    Brukar vara salg i november och maj.
    Hur får 'tråden' reda på det då?
    En vecka innan är ju ganska kort varsel... tänkte om det fanns någon sida/telenr eller liknande som man kan kontakta för att få reda på längre ifrån när det börjar bli dags.
  • Buttelina
    Zalåå skrev 2011-07-04 10:25:37 följande:
    Hur får 'tråden' reda på det då?
    En vecka innan är ju ganska kort varsel... tänkte om det fanns någon sida/telenr eller liknande som man kan kontakta för att få reda på längre ifrån när det börjar bli dags.
    tyvärr är det en vecka innan, tidigare än det är det ingen som får reda på det. anmäl dig för nyhetsbrev på molo-kids.com tror jag det är
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • FamilyGay

Nu kan jag skriva i denna tråden då jag faktiskt shoppat lite danska barnkläder. Beställde lite grejer och är så nöjd. Dock tycker jag storlekarna verkar variera rätt mycket beroende på vilket plagg det är. Beställde bland annat en lurv i 86 till lilltjejen som använder 80 i vanliga kläder. Tanken var att hon skulle ha den i höst men den sitter perfekt nu och har väldigt lite i växtmån. Hoppas på kalla sommarkvällar nu. Flört

Köpte även en Colibriklänning i storlek 92, tänkte att hon kanske kan ha den i slutet av sommaren då hon redan har många i 80 och 86, men den är superstor. Mätte den mot en av stora tjejens tunikor från PoP i 104 och denna var lite STÖRRE! Jaja har ej bestämt ifall stora tjejen får använda den först eller ifall den bara ska sparas till nästa sommar. Den är bara så fiin.

Stora tjejen fick Popcorn-tights i 104 och de var långa men inte för stora, hon älskar dem men jag tycker de är lite svårmatchade, någon som har ett bra tips på vad man ska ha med dem förrutom en vanlig vit tröja?

• Mamma till Simon
    FamilyGay skrev 2011-07-04 19:49:25 följande:
    Nu kan jag skriva i denna tråden då jag faktiskt shoppat lite danska barnkläder. Beställde lite grejer och är så nöjd. Dock tycker jag storlekarna verkar variera rätt mycket beroende på vilket plagg det är. Beställde bland annat en lurv i 86 till lilltjejen som använder 80 i vanliga kläder. Tanken var att hon skulle ha den i höst men den sitter perfekt nu och har väldigt lite i växtmån. Hoppas på kalla sommarkvällar nu. Flört

Köpte även en Colibriklänning i storlek 92, tänkte att hon kanske kan ha den i slutet av sommaren då hon redan har många i 80 och 86, men den är superstor. Mätte den mot en av stora tjejens tunikor från PoP i 104 och denna var lite STÖRRE! Jaja har ej bestämt ifall stora tjejen får använda den först eller ifall den bara ska sparas till nästa sommar. Den är bara så fiin.

Stora tjejen fick Popcorn-tights i 104 och de var långa men inte för stora, hon älskar dem men jag tycker de är lite svårmatchade, någon som har ett bra tips på vad man ska ha med dem förrutom en vanlig vit tröja?
    Denna kanske passar till popcorn http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=59898 

Håller med dej om att colibri är fint
  • molnen

Har också köpt popcorntights och men de ligger oanvända för jag hittar inget att ha till. Kan ingen lägga upp bilder på vad era barn har till dessa ?

• lillronya

JAg har inte popcornen, men OM jag hade köpt de hade vi haft denna tunikan till.
    Från kappahl. Exakt den finns nog inte nu, men både lindex och kappahl brukar ha liknande till en ´billig peng.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17