• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

på tal om katvigs leggings, de grön/lila är såååå funa tillsammans med småfolks röda klänning med stora blommor

behöver tips på byxor till lila/gröna bodyn till lillasyster, gärna nått mönstrat med rött/grönt/lila

• h80
    CamillaJ skrev 2010-08-07 20:41:34 följande:
    Nån som vet OM eller VART jag kan få tag i Hummel fleece overallen ... råsa Skrattande ??
    Och vet ngn om dom är små el. stora i storlek???
    vilken menar du?
  • h80

min lilla har plötsligt börjat dregla jättemycket......3 haklappar på 1½ timme, jag måste köpa fler. nån som vet om molos finns kvar på rea i nån webbshop?

• h80
    ChokladMoshin skrev 2010-08-08 09:37:11 följande:
    Låter bra att färgen är fin, har redan betsällt en sån overall till bebis i stl. 62, men känner jag att den blir för skrikig åker den tillbaka
    Saraia skrev 2010-08-08 08:53:27 följande:
    Butte! Oj va fina lurvar dina barn har! Måste ha gul t nån mer än bebis!! Och vilka stora storlekar! Då måste min lilla kunna ha 116 ovfrågan e om 140 blir tokstort på 126cm lång 6åring??? VARFÖR har Molo inte 134?????????
    Min kille är ca 123 lång och väger 22 kg, har väl normal långa ärmar och han har 128 och det kommer han kunna ha hela hösten, vintern och våren.
    Men det är ju så olika hur dom sitter på, ärmlängd och hur lång överkroppen är.
    Helkonstigt att dom hoppar över 134 tycker jag Såg du att jag skrev att suiten kom i ferdags, tack så jättemcyket. Den var ju sååååå fin
    åh, nej det missade jag, vad bra att fdu tyckte om denGlad
  • h80

Tack Anna (vet inte vad du heter här :) ) för den jättefina overallen. Är dock fundersam på om den blir för liten i vinter, vad tror ni?
  • h80
    Busbellan skrev 2010-08-08 11:45:56 följande:
    hmm, kan nog bli på gränsen. Vilken storlek är det och hur lång är hon nu?
    hon är ca 85 o det är en 86:a, känns lite liten
  • h80
    Busbellan skrev 2010-08-08 11:58:35 följande:
    Ella var 90 cm förra sommaren och hade 92 i den overallen i vintras.
    Funkade nästan hela vintern, men blev för kort i ärmarna på slutet
    Som tur var hade vi ju inte bara en overall
    vi har ju flera overallen, så hon "behöver" ju inte denna, den är bara sååååå fin
    Buttelina skrev 2010-08-08 12:00:12 följande:
    ja då blir den nog liten i vinter! vi har en 92a och den satt bra på honom när han var 90cm.. men var för liten till vintern. den kommer inte passa hela vintern..tror jag inte tyvärr
    kanske lika bra att sälja
  • h80

den finns en bild på min lilla i en molo lurv 68 på fb-säljsida. Den är stor nu, så den blir nog bra i aug-dec o sen hoppas jag på en 74:a på rean Glad

• h80

glömde säga att min tjej är född 22 april o vägde 5.2 o var 61cm på 3-månaderskollen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17