• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

luvar i storlek 92 finns i båda baby o junior? junior har tumhål men inte baby, eller?

• h80
    ängeln83 skrev 2010-08-10 09:52:17 följande:
    Testade 86an på Meja nu, vad tycker ni, är den fööööör stor, ni ser ju ungefär hur mycket uppvik det blev, ska jag ta 80 istället?
    O nej, färgen är inte alls sådär fin, den går verkligen inte fånga med kameran.

jag hade tänkt beställa den gula, men ser den inte ut som på bilden? jag hade nog tagit en mindre storlek, ingen ide att köpa stort bara för att det ska passa länge..........när den passar bra så har det kommit nya fina lurvar som man vill haGlad
  • h80
    ängeln83 skrev 2010-08-10 10:13:32 följande:
    Nej den ser inte ut så, den är mer grön och skrikig irl, tyvärr Hade den varit så fint gul så hade jag behållt den men nu åker den tillbaka.
    Mmm, lite så jag tänker också, men tänk OM det inte kommer några fina till våren
    om jag nu inte ska köpa gul.....vad ska jag då ta? overall i 74 till lillasyster o jacka i 92 till storasyster, funderar på lila eller partypink, nån som tycker nått om dom?
  • h80
    ängeln83 skrev 2010-08-10 10:25:54 följande:
    Då ska du ta lila Iaf till den minsta. Fick hem den lila igår och den är helt underbar.
    Såg party pink i helgen och den är fin men jag tycker den passar bättre till lite äldre barn.
    så kanske lila overall till lillan o partypink i jacka till stora.............jag som inte skulle köpa några lurvar i höst Glad
  • h80
    MiniM3 skrev 2010-08-10 12:29:56 följande:
    Var det inte någon som ville ha london trycket i lång ärmad tröja?
    Det kommer iaf.. till min butik .:) 
    ziggys ska ta in den i babyklänning :)
  • h80
    movie skrev 2010-08-10 13:58:59 följande:
    Blir alltid lika inspirerad och glad av all shopping och söta barn i bt

Läste att det var nån/några som tyckte att den lila molo bodyn med stjärnor blev ful i kantbanden någon som vet om girly rainbow bodyns kantband blir det med? Undrar också om dollhouse finns som muddbyxor till baby?
    dollhouse muddbyxor finns på BoR
  • h80
    Minatre skrev 2010-08-10 19:22:08 följande:
    Tänkte beställa en Katvig turkosvitrandig mössa till sonen (3år). Vad betyder storlekarna 1-3 och vilken ska jag ta?
    Han har vanligtvis 52/54 på mössor.
    min tjej har 48/50 på mössor, jag provade en katvig 2:a idag på henne, den var lite stor, så 2:a borde bli bra för din son
  • h80

har fortfarande in lyckats bestämma mig om lurvbeställningen :)  crazy pink, hur är den om man jämför med vårens cerisa lurv?  eller med crazy salmon (som jag inte gillar )?

• h80

behöver matchningstips!!!!

Ska på fest på lördag o vill syskonmatcha
    Storasyster: Katvigs lila/gröna leggings + småfolks röda klänning med blommor i grönt/lila/gult/m.m.
    Lillasyster: Katvigs lila/gröna body + ?????? Jag har varit runt i varenda affär o hittar ingentingRynkar på näsan

• h80
    Busbellan skrev 2010-08-10 22:07:05 följande:
    hmm, och muddjeans ville du inte ha va?
    har hon nån kjol som skulle kunna passa till?
    I så fall Lindex mörklila leggings och kjol
    nej, inte muddjeans......nått tjejigt :) så kjol o leggings funkar...........men hon har ingen kjol. får kanske ut o leta det, vilken färg ska man då ta?
    finns det leggings i små storlekar förresten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17