• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla

Åhhh jag var ju bara tvunegn att smyga in i Sveas rum o kolla om hon hade några fina leggins till tunikorna. Hittade detta. Fint?

• SmillaMilla

Somnade alla? Måste ju ha smakråd Kläderna är det viktigaste ju. Skall fara ensam med tre barn till en ö här på Åland. Superliten färja o den tar 2½ timme. Barnen kommer inte att uppföra sig snälllt så då måste du ju vara söta istället

• stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:57:31 följande:
    Somnade alla? Måste ju ha smakråd Kläderna är det viktigaste ju. Skall fara ensam med tre barn till en ö här på Åland. Superliten färja o den tar 2½ timme. Barnen kommer inte att uppföra sig snälllt så då måste du ju vara söta istället
    snyggt tycker jag
    andras barn och mina älskade ungar
  • Mawe123
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:57:31 följande:
    Så fint {#lang_emotions_heart}
    William 000213, Lowe 070712
  • Theina
    SmillaMilla skrev 2010-05-13 21:50:15 följande:
    Åhhh jag var ju bara tvunegn att smyga in i Sveas rum o kolla om hon hade några fina leggins till tunikorna. Hittade detta. Fint?
    Jättefint!
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Stormis

Ingen god morgon idag . Då bjussar jag på det; god morgon alla {#lang_emotions_flower}. Har firat lillebrors 5-månadersdag med fina billakanen från Småfolk/Småvi {#lang_emotions_heart}.

♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Theina

Godmorgon! 

Sovit uruselt för dottern har bökat och sparkats hela natten.. så jag hade behövt shoppa lite Molo idag.... eller nya fina tröjan från Småfolk.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • ängeln83

Hej hopp i tråden.
    Här har kalasats halva dagen och nu är det äntligen lite lugn och ro.

Jo vad gör man när någon "stulit" ett kort på Tradera?
    La upp en NS skjorta för ett tag sen och nu ser jag att någon annan lagt upp en auktion med MIN bild *grr*, brukar alltid "namna" mina bilder men nu glömde jag såklart det.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-05-14 17:01:18 följande:
    Hej hopp i tråden.Här har kalasats halva dagen och nu är det äntligen lite lugn och ro.Jo vad gör man när någon "stulit" ett kort på Tradera? La upp en NS skjorta för ett tag sen och nu ser jag att någon annan lagt upp en auktion med MIN bild *grr*, brukar alltid "namna" mina bilder men nu glömde jag såklart det.
    ska väl anmälas till Tradera?
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17