Inlägg från: Eddiebaby |Visa alla inlägg
  • Eddiebaby

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nytt mail från OTT nu tjejer med nya tider i morgon tisdag:

Hej

DESSVÄRRE SKER DET EN OMBYGGNAD AV GÅRDEN PÅ ST:ERIKSGATAN 48 OCH VI BLIR DÄRFÖR TVUNGNA ATT ÄNDRA TIDERNA

FÖR KOLLEKTIONSUTFÖRSÄLJNINGEN. UNDER TISDAGENS DAG KOMMER VI INTE KUNNA ATT HÅLLA ÖPPET SOM PLANERAT.  

PÅ KVÄLLEN KOMMER DET VARA OK IGEN

VI STARTAR DÄRFÖR UTFÖRSÄLJNINGEN IMORGON TISDAG KLOCKAN  16.00 !

Se mer infon bifogad.

Vi ber om ursäkt för ändringen som dessvärre uppkommit utan att vi kunnat påverka situationen.

Tack för er förståelse kring detta.

Mvh

OneTwoTen

♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • Eddiebaby
    jacao skrev 2010-05-31 14:47:15 följande:
    Tack! Nu gäller det bara att hitta dit också
    Inte svårt alls, ta bara grön linje på tunnelbanan till Fridhemsplan eller buss till StEriksgatan/Fridhemsplan!
  • Eddiebaby
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-31 14:57:19 följande:
    där rök min ott
    Tråkigt!!!
  • Eddiebaby
    Tjollabolla skrev 2010-05-31 14:54:42 följande:
    Åhh har putsat, putsat, putsat på vagnen, kommer en tjej från Malmö o kollar på den ikväll. Hon ringde från BB Så hoppas hon är lite desperat ÅHh gud, har ni sett dom urrsnygga jeansen från Hummel på LLM? VILL HA! Men shit så dyra!
    Jag är också heeelt kär, underbaraste på länge ju!!!
  • Eddiebaby

Hej i tråden! Känns som en lite konstig fråga såhär i sommartider men hur var det med storlekarna på vinteroverallerna från Mini A Ture, någon som vet? Stora eller små?

• Eddiebaby
    Eddiebaby skrev 2010-06-21 21:10:54 följande:
    Hej i tråden! Känns som en lite konstig fråga såhär i sommartider men hur var det med storlekarna på vinteroverallerna från Mini A Ture, någon som vet? Stora eller små?
    Puffar för min fråga.....ingen som vet??
  • Eddiebaby
    Eddiebaby skrev 2010-06-21 21:10:54 följande:
    Morgon! Puffar för min fråga ang Mini A Ture overallen igen! Känns ju som en liiite mer relevant fråga idag när höstnyheterna verkar börja droppa in!
  • Eddiebaby
    ChokladMoshin skrev 2010-06-22 10:08:19 följande:
    Vet tyvärr inget om MAT-kläder öht, sorry.
    Synd....ja ja jag får chansa, nån gång passar det ju!
  • Eddiebaby
    Stormis skrev 2010-06-22 10:14:57 följande:
    Jag har köpt till vintern, men inte använt eller provat då de fortfarande är för stora. Om man jämför med Molos tex så kan jag nog säga att de är normala/stora i stl. Dock är proportionerna lite annorlunda. Tex är de längre i axel/gren, men har kortare ben. Totalen inte sååå stor skillnad på. Längre ärmar än Molon.
    Tack! Då kanske den jag beställde blir lite stor till vintern men å andra sidan går Eddie på Ur och Skur förskola så säsongen är lång.....så nån gång passar den väl!
  • Eddiebaby

Även jag måste instämma i att rådjuren var ju sååååå fina!! Hoppas hoppas att de håller färgen bra trots att bakgrunden är mörk för det printet får definitivt flytta hit! Har än så länge inte sett något måste till storebror men det lär väl dyka upp.

AnnaFreja skrev 2010-06-22 12:24:04 följande:
    Har en liten fråga. Köpe en klänning med dalmatiner i storlek 68. När jag kom hem jämförde jag med en villervallaklänning jag köpte i 80 och de var lika stora. Är det något fel på mitt ex? eller ska de vara så stora?
    Håller med, de är jättestora! Min tjej som är ca 80 lång har 74/80 på sin och den går nedanför knät fortfarande. Den är exakt lika lång som hennes Villervalla i 86.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17