Inlägg från: Eddiebaby |Visa alla inlägg
  • Eddiebaby

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ja snälla alla sätt igång och rensa nu.....tjej i 86/92 eller kille i 116 behövs!!

♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • Eddiebaby
    lillronya skrev 2010-06-23 09:04:40 följande:
    Jag har lite i 92 som ska ut på fb så fort jag får tid att fota.

Godmorgon förresten!
    Låter väldigt bra!!

God morgon sa inte jag heller! Hoppas alla har en lika strålande morgon som här, underbara sommar!!!!
  • Eddiebaby

God kväll i tråden! Ser att det pratas vinterkläder mitt i smällvarma sommaren.....skönt att det är fler än jag som tänker framåt, själv beställde jag vinteroverall till sonen häromdagen! Men vad gör man inte när man hittar på rea!! Har haft POPs skaloverall i flera år och varit sååå nöjd (sonen går på I Ur och Skurförskola och är ute många timmar om dagen men ALDRIG blöt eller kall), men nu ville jag ha något annat så det blev en Mini A Ture. Ska bli spännande när den kommer hem!!

På tal om vintervantar kan jag rekommendera antingen POPs där med (de man drar över overallen bara, supersmidiga) eller Hestras med urtagbart ullfoder, väldigt smidiga då de även blir som skalvantar utan foder!

• Eddiebaby
    Eddiebaby skrev 2010-06-28 21:46:36 följande:

God kväll i tråden! Ser att det pratas vinterkläder mitt i smällvarma sommaren.....skönt att det är fler än jag som tänker framåt, själv beställde jag vinteroverall till sonen häromdagen! Men vad gör man inte när man hittar på rea!! Har haft POPs skaloverall i flera år och varit sååå nöjd (sonen går på I Ur och Skurförskola och är ute många timmar om dagen men ALDRIG blöt eller kall), men nu ville jag ha något annat så det blev en Mini A Ture. Ska bli spännande när den kommer hem!!

På tal om vintervantar kan jag rekommendera antingen POPs där med (de man drar över overallen bara, supersmidiga) eller Hestras med urtagbart ullfoder, väldigt smidiga då de även blir som skalvantar utan foder!

Nej inte POPs skaloverall, skidoverall såklart!! Långt och FEL blev det!
  • Eddiebaby
    LJ2 skrev 2010-06-28 21:48:27 följande:
    hade didrikssons till tjejen sen, o de va kanon tyckte vi! men har hört att fler säger pops e bra, så ska testa dom nu i år.. vantar e a och o närapå ju.. *o fötterna*
    Ja vantar måste vara smidigt annars blir det lätt kaos!
  • Eddiebaby
    Kristyr skrev 2010-06-28 21:50:50 följande:
    aha det är dig med man kan prata med om sådana kläder och med samma klimat som jag har...
    Ja klimatet borde inte skilja så mkt så prata på!
  • Eddiebaby
    LJ2 skrev 2010-06-28 21:54:06 följande:
    jotack.. vi vet..
    hua.. ska man behöva prova sånt snart igen??? har ju nyss tvättat upp dom könns det som???
    Nu tänker vi positivt ett par månader till!! Skrattande
  • Eddiebaby

Måste gnälla lite på hotmail, har gjort ett par beställningar de senaste dagarna men inga orderbekräftelser har kommit fram inte ens till skräplådan som jag såklart har kollat....sååå irriterande!!!

• Eddiebaby
    LJ2 skrev 2010-06-28 21:56:39 följande:

ska tydligen bli värmerekord i morgon pratas det om?? *på tal om annat än tråkig kall snö*
    Japp här har de lovat 28 och strålande sol så matsäcken till stranden är färdig!!
  • Eddiebaby
    Kristyr skrev 2010-06-28 21:58:51 följande:
    men vi kan ta det när det blir med aktuellt kanske då.. Sonen ska börja hos ur och skur dagmamma som verkligen är ute massor.
    Ja det låter som en plan! Kommer bli jättebra för honom där säkert, vår kille trivs super och hoppas få in tjejen om ett år också!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17