• xmari

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kunde inte sitta på händerna längre... Hittade bodysuiten OCH den här underbara klänningen i rätt storlek och halva priset hos lillaw så nu är dom förhoppningsvis mina!!!

Gonatt!!!

• xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 08:48:53 följande:
    God morgon!

Säger här också, lycka till Råååsa bubblan! Tänker på dig i dag!

Själv sitter jag hemma med magsjuka o huvudvärk. Kanske man skulle shoppa lite. Men jag har fortfarande inte fått svar från ajabaja om softshelljackan finns. Beställde ju i onsdags och betalade direkt. Meilade i lördags o frågade om den fanns. Men inte ett ord mer än en orderbekräftelse.
    Ja usch för magsjuka... Lillkillen kräktes i torsdags två gånger men inte mera men igår natt preciiiis när jag skulle gå och lägga mig kräktes lilla J för första gången i hennes lilla liv. Hon såg väldigt förvånad ut men sen dess har det inte varit något mer...

Hoppas ni mår bättre snart! 
  • xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 09:43:31 följande:
    ett litet tips

www.sweetfunky.se/molo--c-636-1.aspx
    Men ååååh, jag VILL ha den rosa fleeceoverallen till lillan men efter gårdagens shopmania så känns det bara liiite fel... Skrikandes
  • xmari
    solouniko skrev 2011-01-16 23:52:46 följande:
    Grattis!
    Taaack! Löjligt glad för att jag hittade klänningen också! Den hade jag inte sett förut... Lillan kommer bli sååååå fin i sommar!
  • xmari

Yeay! Mina tradera auktioner är snart uppe i 2000 kr!! Men så har jag 52 annonser ute också iofs... Förvånad Det bästa av allt är att de första inte slutar förens imorgon kväll! 

Men iallafall! Shoppa?

Idag har lillskruttan penseérna från Molo på sig, hon passar verkligen i lila... Kanske lite mer penseé...  

• xmari

Fick hem A:s safaritröja från babyshop idag... Men jag vet inte. Tog 116 och den var ju lite lång i armarna annars satt den helt ok. A är 103 cm. Men jag tyckte han blev lite blek i den. Lägger en bild i bildtråden får ni säga vad ni tycker!

• xmari
    Busbellan skrev 2011-01-17 22:03:25 följande:
    Gokväll, vad händer här idag då?
    Själv är jag het slut i huvudet, kursstart idag och all info snurrar i huvudet
    Sååå söta små troll i BT!!! 
  • xmari

Hej tjejer!

Dagens shoppingtur resulterade i våroverall till lillan. Vad tror ni, funkar väl bra hela våren? Inte för "pojkig" eller hur... (bild i bildtråden)

Kunde inte låta bli då jag hittade den i rätt storlek och 50 % men jag skulle ju helst velat ha en rosa... Obestämd 

• xmari
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 11:18:03 följande:
    Åhhhhhh så fin!
    Tyckte du det? Vad kul! Jag sitter här och undrar om jag bara är knäpp men 350 kr för en overall är väl helt ok pris! Visst borde hon kunna ha den hela våren. Jättelång vid fötterna...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17