• xmari

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag äääälskar Didriksons boardman ställ! Tack vare fleecen håller den relativt varmt och den håller minsta lilla droppe ute. Lillkillen har haft sitt två säsonger på dagis men nu är ett nytt på g hem då det är väldigt slitet. Vet dom på vårt dagis som har boardman hela vintern men det tycker jag är att ta i. Höst och vår däremot = Hjärta

• xmari

Hjärta Tradera just nu. Mina auktioner är uppe i över 3500 kr!!! Och det är bara dom jag lagt ut idag! Tänk vad man bara har liggandes i garderoberna....

• xmari
    lillronya skrev 2011-01-18 21:09:48 följande:
    Wow!
    Jag la ut fem nu. Orkade inte fler.
    Nu blev jag ju motiverad att lägga ut mer.
    Hade typ 40-50 ute... Skrikandes

Kul att packa sen... NOT. Men roliga och nödvändiga pengar!!
  • xmari
    Kristyr skrev 2011-01-18 21:14:53 följande:
    oj! vad har du lagt ut för guldtackor?
    Får en hel del kläder från svärisarna, typ Burberry och Polo Ralph Lauren. Dom går alltid högt. Använder aldrig de kläderna så det är säkert billigt för dom men men. Sen är det ju Pop som nästan alltid går bra.
  • xmari
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-18 21:32:48 följande:
    Troligtvis blir det Saga Anny  

Hon känns som en liten Saga och sen Anny efter hennes gammelmormor..
    Grattis till bebbe!!! Baby

Sååå fint namn!
  • xmari
    Buttelina skrev 2011-01-19 22:59:47 följande:
    nää aldrig tyvärr
    Kostar 240 kr på 70% hos zillisen just nu... Men den ser ju ganska "tråkig" ut för att vara Molo... Btw. Finns softshell i stora storlekar där också på 70% om någon är intresserad.
  • xmari

Lillronya: Vad kul att du köpte! Satt ett tag och tänkte på det eftersom det var så billigt men mina små skulle inte kunna använda dom på minst 3 år så jag hoppade. Men jag köpte den andra jackan. Får bära eller brista. Lär ju få tillbaka pengarna på T annars... Hoppas de finns kvar nu!

• xmari

Fick tag i fina KikKid klänningen för 90 kr också. Tyvärr i 80, hon kommer säkert bara kunna ha den någon månad men men. Och tyvärr inte i grön utan i blå men den såg fin ut den också. Och 90 pix... Heeelt ok.

• xmari

Tjo!

Tänkte bara höra med er. Ska sälja en Molo Udo fleeceoverall på T och nu frågar en tjej om den är varm nog att lämna barnet ute i vagnen i... Har ingen erfarenhet av dom (köpte fel färg..) så nu tänkte jag höra med er  experter vad ni tror. Jag tror att den inte är så varm men men...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17