Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-04-10 18:26:16 följande:
    Åkej ha ha ha..
    haha bra. tjena syrran

har du hoppat nått på sistone?? ser dig inte här så ofta *saknar*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-04-10 18:35:02 följande:
    här är jag så himla less på blöjbyte, vägrade sätta på blöja i morse vilket inte resulterade i pink på pottan utan det blev pink på mattan istället, suck.Hur gör man?3 år i sommar och totalt ointresserad av pottan.
    låt honom pinka överallt. påminn honom var 10e minut att han kanske är kissig. lillebror kissade inne på golvet typ 10ggr om dagen de första 5 dagarna och han satta sig ner på huk och klämde ut barkbåtarna på golvet med men sen klickade det och vips kom han på grejen. allt som allt tog det två veckor att få honom fullständigt torr dag som natt
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-10 18:35:47 följande:
    Ha ha ha ja syrran! När kommer ni och hälar på då? Jo då jag har hoppat en del men inte fotat eländet än Jag har haft rätt mycket att göra faktikt, FÖR mycket men jag försöker kika in då och då
    så klart att du har hoppat

ja jag sitter här istället för att plugga känns inte lönt inför denna tentan för jag kommer kugga ändå. barnen har varit hemma från dagis i snart 2veckor liksom {#lang_emotions_undecided} mycket man kan plugga då..
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-04-10 18:38:26 följande:
    låt honom pinka överallt. påminn honom var 10e minut att han kanske är kissig. lillebror kissade inne på golvet typ 10ggr om dagen de första 5 dagarna och han satta sig ner på huk och klämde ut barkbåtarna på golvet med men sen klickade det och vips kom han på grejen. allt som allt tog det två veckor att få honom fullständigt torr dag som natt
    och det blev en del belöningar och mutor
  • Buttelina
    JsN skrev 2010-04-10 18:42:50 följande:
    Fast det bygger ju också på att de bryr sig... Pytte struntar i om byxorna är kissblöta. *suck* *pust* *stön*  (Min unge har full koll, men hen vill inte)JAg kan inte påminna, för om hen inte känner något just då så triggar frågan att hen blir kissig så det tar ca 3-10 min efter att man frågat tills hen kissat ner sig. Men det är klart när man tajmar kissnödigheten så funkar det...Just nu säger pytte att till sommaren ska hen sluta med blöja. (Är hen inte torr när sommarlovet börjar så plockar jag bort blöjan ändå, sen får jag se om det är hot eller mutor som räcker längst)
    ja lillebror brydde sig inte men han tröttnade nog på mitt tjat sen blev han skitstolt över all beröm och belöningarna han fick när han kissade på pottan de första gångerna att han själv VILLE fortsätta.
    isabel slutade med blöja vid 18 månader och lillebror var 2år o en månad tror jag.. funkade på båda mina i alla fall, men så klart är barn olika.
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-10 18:43:10 följande:
    Åfkårs   always hopping likom Å har dom varit dåliga småttisarna? Såg att lillebror varit lite hängig..Vann du dalmatin tröjan förresten?
    ja feber i 9 dagar hade lillebror.. efter 7 dagar visade det sig att det var öroninflammation.

isabel har haft feber och jag med {#lang_emotions_undecided}.

nää jag tyckte den blev för dyr.. vill inte ge över 150 för en som var använd mer än 10ggr (mailade med säljaren)
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 18:52:58 följande:
    hmmm oj då... kanske skulle frsöka få maxen tott till sommaren då;)... han fyller två sista okt.... men han har ju använt pottan sen han var 7mån :P.... senast idag nr 2=P.. det lasset hade vatt lägage i blöjan kan ja säga ...
    jaa men prova!! ge det två veckor! och förbered dig på myyycket tvätt vad duktig han är
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-10 18:53:21 följande:
    Men då tackars lillebror, öronen som gör sååå ont Hoppas ni får vara frika ett tag nu framöver!!Aha.. Synd, fina fina tröjan. Vad lutade den på?
    ja öronen gjorde såå ont på honom han grät i 5 timmar på natten där usch!

tröjan slutade på hmm runt 150 tror jag. kollade inte {#lang_emotions_dreamer}. när det gick över 138 gav jag upp. håller tummarna till salgen
  • Buttelina

nu ska jag bygga koja med mina små älsklingar

kramisar

• Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-04-10 23:28:12 följande:
    Snygg!!!
    ja den var rätt så fräsig fanns bara i smått dock ..

stökis: annars finns ju molos lila/vita med stars/ränder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17