Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-04-10 23:30:02 följande:
    den är mönstrad men ton i tonsnygg, men över min smärtgräns för en mössa, tyvärr. Vet inte om fröken gillat den heller så då vågar man inte chansa
    hmm men jag hade nog ändå tagit en tvåfärgad.. som lilla damen gillar tycker det är såå svårt med enfärgad jacka och enfärgad mössa.. stämmer inte färgerna HELT så ser det så fel ut..
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-04-10 23:32:32 följande:
    ja, den är snygg men inte helt kompis  med modellen, har fjärilarna till S( som hon vägrar)va jag va svår nu då...
    jahaaa

äsch inte är du väl svår kul med en utmaning
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 23:33:58 följande:
    ja det borde vella du veta ;)..... mössfreaket nr 1
    {#lang_emotions_dreamer} lööööv mössor
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-04-10 23:41:57 följande:
    ja, den kan nog funka. Undrans va hon tar för mössor?är fortf sur över att åhlens fina bilmössa bara fanns i smått
    jag har ingen aning men det kan inte vara över 100lappen tror jag!

jaså var den fin? åhlensmössan?
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-04-11 00:07:16 följande:
    ja, turkos el rosa med massor av färglada bilar och så knyttofsar , inget lila men ändå... fanns bara i BEBIS, inte ens stella kunde ha den snyggt www.ahlens.se/barn/aktuellt_sortiment/barn-92... finns som tröja, men den turkosa var/är mycket finare
    jaa den var ju jättefin
    ängeln83 skrev 2010-04-11 08:06:47 följande:
    Denna är det ni menar va?
    jättefina!! vad sööööt meja var i bildis. sååå bra hon passar i daisys
  • Buttelina
    katarina118 skrev 2010-04-11 08:44:45 följande:
    dum fråga men visst ha de ändra nu så alla trådar få evigt liv????Alltså inga trådar stängs efter tre månader???Sen undra ja om de lila midi appel printet katvig är helt nytt eller funnits tidigare.ha inte för mig att ja sett de i lila tidigare..va supersnyggt iallafall...
    lila miniapple är nytt
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 09:10:04 följande:
    glömde ju säga morrmorn;)drar iväg till kosta outelt=P.. kan inte hålla mej vill iväg å titta:)ska låta mxen få leka med sina kusiner med=) dem bor typ på vägen dit=).. så får han busa av sig så sover han lagom tills vi ska vara på kosta=P
    alltså vad finns är eg?? överblivet från afärer eller? finns det chans att det finns en gammal klänning som man vill ha från förra sommaren?
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-04-11 09:31:06 följande:
    Hej igen !Kosta har en hel del fint. En del Odd Molly nu har jag för mig, Tiger of Sweden, FilippaK och annat. sen har de en masa Pop till barn och lite andra kända stora märken. Oftast är det kläder från föregående säsonger eller sånt som inte hållt deras kvalitétskrav och då säljs de billigt där. Kan vara att dragkedjan är lite trög i vissa jackor, någon liten missfärgning m.m. Vi bor nära, men åker dit alldeles för sällan. När man väl kommer dit så undrar man varför man inte åker dit oftare . Men vissa gånger hittar man typ ingenting...
    ahh ok men du fixade några baströjor och ett baslinne vid nått tillfälle om jag inte minns fel och de har hållt toppen

sööta barnen i bildis
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-04-11 09:31:58 följande:
    Så ja, det finns chans att hitta gamla klänningar. Du kan ringa dem och fråga om just den finns... de brukar kunna hjälpa till.
    åh fy vad kul finns lite strumpbyxor och två klänningar som jag suktar efter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17