Inlägg från: Maliten |Visa alla inlägg
  • Maliten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Upptäckte nyss att Zillstar har 50% på Molo lurv och Småfolk. Kunde inte låta bli att lägga en beställning trots att jag inte skulle shoppa nåt mer innan salgen! Och i början av veckan blev det 21 st artiklar från Ida T!! Nu får de allt ge sig med rea så att inte salgkassan ryker

• Maliten

Men va butikerna har fått in dåligt med nytt Småfolk (eller är det jag som inte hittar rätt butiker??) Vill ha baby t-shirt med fjärilar och den med nyckelpigor. Och klänningen med smultron (eller är det hallon ) Och nån kortbent suit. Kanske inte kommit in än?

• Maliten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-12 10:57:35 följande:
    Nu drar jag till banken och växlar lite   sen vidare mot jobbet!
    Här har också beställts DKK I höstas var det svårt att få tag på i vår lilla stad så nu ska jag vara väl förberedd!!
  • Maliten

Är jag den enda som inte vill ha mail idag??? Skulle passa sååå mycket bättre runt Kristi flygare

• Maliten

I höstas kom det på fredagen efter lunch nån gång...

• Maliten

Meeeeeeen va sprallig man blir när mailet äntligen kommit!! (fast salgen är fel vecka.... ). Hade mardrömmar i natt att jag inte hittade något!! Efter 3 timmar hade jag en tröja med Football print i säcken! HOPPAS det inte blir så!!

• Maliten
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-21 10:52:09 följande:
    Maliten: Haha, jobbigt om det är en sanndröm!
    Ja då gråter jag blod!! Jag som knappt har nåt från höstens kollektion. Så nu ger ni tusan i att shoppa upp allt ni som åker onsdag-fredag!
  • Maliten

Ååååååååå sickna snygga vinterkläder!! Nu deppar jag inte längre över att jag inte hittade några till Dylan på salgen Synd bara att regnbåge är lite väl dyrt... Får nog bli grönt för vi hade fjord i fjol. Å Hagenjackorna var ju super i både blått och orange Dyyyyyyrt blire

• Maliten

FL Lisa, har ni köpt sängen eller byggt den själva? Jättemysig!!

• Maliten

Nån som sett Småfolks badlakan i någon "tjejig" färg i nån butik?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17