-
Gjorde likadant en gång med en plastisock bodyusuit. Det gick faktiskt bort av sig själv i tvätten.h80 skrev 2010-07-08 17:36:53 följande:nnneeejjj, lillan har sin dalmatinerklänning för första gången idag. Den med neonrosa kantband. Jag ammade precis henne o hon kräktes lite. Det kom på bandet vid halsen o färgen "rann ut" på en av hundarna. Vad gör jag nu??? -
Kan tillägga att det var printet röda saker, alltså den vita med mycket röda mönster på. Det blev då råsaaktigt på det vita pga att jag inte tvättade den innan som man ska göra tydligen så att färgen fixerar sig. Hoppas du får bort dem.Lilla Ego 07 skrev 2010-07-08 18:48:38 följande:Gjorde likadant en gång med en plastisock bodyusuit. Det gick faktiskt bort av sig själv i tvätten. -
När brukar det vara Småfolkssalg? Nån som har koll på lite priser och sånt ?
Sitter och fundilurar på hur mycket dineros jag ska skrapa ihop och skicka med smultronet nämligen, bra att vara förberedd
-
Vad har du för blogg stormis?
-
Hej hopp.
Har ni sett nyhetsbrevet från matadorkids? Fattade jag rätt då i att de har 10 % just nu på alla nyheter ? -
Jag ser ditt inlägg iaf :)Smultronhjärta skrev 2010-07-13 14:04:13 följande:*testar lite*
Försökte ju lägga in rabatter från Ellos men FL kanske inte gillade det
-
Sålde en overall idag för 800 på T, 42 kr får jag betala i avgift för den till T, de är ju fan massor av pengar per plagg
Iofs ett dyrt plagg men iaf -
Hallå i tråden.
Har ett par sprillans nya birdie muddbrallor här hemma som väntar på att användas. Men vad sjutton ska jag ha upptill??! Lillan är liten och det är bara 74 på brallorna. Annars har jag en tunika hemma med de orangea ränderna som är fina till men den är ju i 98
-
Åhh är det superbilligt eller?h80 skrev 2010-07-16 22:25:21 följande:jag ska dit
min lilla var 3 veckor tror jag i våras när vi var där, det är pyttelitet rum, så inte alls mycket folk (typ som trapphuset på molo) -
Du skulle inte vara sugen på att köpa lite till mig?h80 skrev 2010-07-16 22:28:46 följande:jaaa, 50kr/plagg ¨på det mesta, mössor 20kr, vårens luvtröjor 150
Bor ju i fel del av landet som vanligt