Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan! Eller nån annan för den delen.

Vart kan man köpa fina rockefellaklänningen som Ella har i bildis?

Skulle vilja köpa en och ha till nästa sommar på min plutt. Hon är ca 74 cm nu ( är lite mer än 1 år)och kommer väl inte växa så där jättefort, så vilken storlek ska man isf ta?

• Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-07-17 20:46:39 följande:
    liandlo. Köpte på cbkids de har ju 60% rea om man handlar för 500:- så jag fick 2 tröjor/t-shirtar för 235:- inkl frakt tror jag att det blev vääääldigt billigt.

Men köpte bara en tröja från det märket, måste testa det. Sedan blev det restan från JNY, helt såld på de där tygerna.
    Köpte också JNY för ett tag sedan. En röd klänning med apor på till lillan (till växalådan förstås då den var stoooor) samt en likadan tröja till storebror som han nog kan ha i vinter. Jättefina!
  • Lilla Ego 07

Visst brukar väl Pilutta sänka rean lite senare? Eller brukar de ha på 30 hela tiden?

• Lilla Ego 07
    Buttelina skrev 2010-07-17 22:49:36 följande:
    normal till kanske något stor tycker jag. jag har 110 till bella som är 107cm. den är lite stor bara
    Oki, tack för svar! Kan nog bli lite stor till min lilla som bara är 74cm då. Hittade inte någon mindre storlek så jag antar att det är minsta. Känner ett sånt ha-begär för katvig just nu, måste ha alla fina ränderna nu när de finns på reaGlad
  • Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-07-18 15:05:40 följande:
    hmm hur är höstens babyklänning storlek?
    Jag köpte rådjuren i stl 74/80 och den ser gigantisk ut! Har inte provat den på iofs men den ser verkligen galet stor ut så jag vet inte riktigt när min lilla ska kunna ha den.
  • Lilla Ego 07
    LJ2 skrev 2010-07-18 20:20:36 följande:
    jag har kollat på den, men lillan har 92 nu liiite länge till växa?? eller e dom små??
    Haha min lilla har stl 74 nu men jag köpte en 98 i våras iaf bara för att den är så underbar! Blir glad bara jag tittar på denGlad
    Tycker inte att de ser så stora ut. Hon jag köpte min av sa att hennes dotter hade kunnat haft den från stl 92 ca
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17