Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Olivers Mamma skrev 2010-12-01 20:28:21 följande:
    vad för bil är det du vill köpa?
    en A3a Hittade på hemsidan att de fanns en tjej där oxå, ringer henne i morgon ochs er om hon är mer sammarbetsvillig.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Olivers Mamma skrev 2010-12-01 20:32:40 följande:
    Vanlig eller cab?

Jag e oxå inne på den bilen nämligen
    En vanligt, jag tycker volvon e lite för stor, 99 av 100 gånger e de ju bara jag och T i bilen. A3an känns lagom, inte för stor men inte för liten, säker ändå liksom.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-12-01 20:53:44 följande:
    Är du sugen på ny vagn?
    Funderar bara på o, den ny aär mer kompakt än den gamla
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:25:06 följande:
    Åhhhh I know the feeling Själv har jag min kraschade hårddisk hemma hos MammaT- ska lämna in den på specialbehandling så snart jag har tid dvs slutat på Gekås dvs om två dagar...då ska jag ringa och fixa

Annars så kom vi nyss hem från barnakuten -de är banne mig inte snabba där bortaObestämd
    MEN... vem tar hand om mej den 14 dec då?

Söta lilla Max, han har lite oflyt just för tillfället! Tur iaf att mamma räddar tonåren
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 21:52:12 följande:
    nej nej..mamman är inte så värst kaxig när det kommer till nålar så jag fick snällt vänta ute i väntrummet..Det enda Max säger när han är klar och jag drar sjuttielva frågor på en gång är: "Mamma, doktorn säger att jag inte får bada på två dagar" och så ler han stort
    Men jag frågade faktiskt läkaren på bvc om han kunde ge mig sitt ord på att han kunde sy snyggt-först ville han tejpa och jag sa nej tack-och jag sa även att utseende spelar roll och att man då måste göra så gott man kan..ha ha Stoffe höll på att dö
    SHIT POMMES! Du e bara för härlig! Missförstå mej rätt, detta hade jag velat se live!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 22:08:49 följande:
    Gulle dig Kramar till dig också, jag grät i två dagar när min hårddisk med alla bilder på kraschade!
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 22:03:38 följande:
    SHIT POMMES! Du e bara för härlig! Missförstå mej rätt, detta hade jag velat se live!
    Äh jag säger bara vad jag tänker och i detta fallet kändes det inte som att min lilla vårdcentral syr alltför ofta utan föredrar att tejpa..Sen att min anledning var rent ytlig kanske jag kunde utelämnat
    Åter till ditt arbete, ska du verkligen bara jobba två dagar till!? Jag menar, de va ju sagt 60 % från början å du har väll nästan jobbat 100... täntke du stannar kanske ett tag till Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 22:16:39 följande:
    Jaaaaa *halleluja* iofs så lär jag väl ff köra helg till och från..Men mer heltid......

HELL NOCool
    Sluta nu, är det inte en trevlig arbetsplats!? Jag skulle nog stormtrivas! Mirr nya jobb är lite mer stila sittande än de andra... gramen runt magen kommer växa inom snar framtid om jag itne skärper till mej nu..... SUCK!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-12-02 22:18:24 följande:
    Jo det finns det väl, men ändå...
    HEEEEEEEEEEJ!!! Saknar dej!!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Ocikatten skrev 2010-12-02 22:22:09 följande:
    Japp det är en fara, jag gick upp några kilo när jag började jobba efter föräldraledigheten...
    Jag är van att röra mej mycke genom jobbet, trots detta ser jag inte de som en nackdel med nytt jobb, jag trivs så hima bra och liiiite rör jag ju mej, ut och in till killarna i verkstaden Men jag känner som sagt att jag måste nog skärpa till mej om jag inte ska lägga på mej något....
    Smultronhjärta skrev 2010-12-02 22:23:09 följande:
    Jojo den är trevlig tycker jag men det är skapligt risiga tider samt att jag får ta av min helg dvs familjetiden så i längden blir det mindre trevligt i sig Men alla jag jobbar med är trevliga även om de nog på riktigt ser mig som komplett galen med mina barnkläder...Gekås barnkläder duger ju bra..billiga är de också
    Men Linda, du ÄR galen Vi gillar dej iaf! Kyss
    lillronya skrev 2010-12-02 22:24:30 följande:
    Hej!
    Saknar dej med!!!
    Näääär ska vi ses?
    Ja du... Jag jobbar ju i morgon... sen kommer V hem och vi skulle åka till göteborg i helgen ju, får dock se hur de blir med de... någon himla tidning ska tydligen komma hit och göra reportage om åkeriet och intervjua V och fota hans bil... Kenth är en av få åkare som faktiskt lägger på vinterdäck på ekipagen tydligen, det är ingen lag som säjer att lastbilarna måste ha de ju... Så ja, du kan ju själv räka ut hur många timmar han kommer spendera för att tvätta innan dess...... SUCK
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17