Ocikatten skrev 2010-12-02 22:22:09 följande:
Japp det är en fara, jag gick upp några kilo när jag började jobba efter föräldraledigheten...

Jag är van att röra mej mycke genom jobbet, trots detta ser jag inte de som en nackdel med nytt jobb, jag trivs så hima bra och liiiite rör jag ju mej, ut och in till killarna i verkstaden

Men jag känner som sagt att jag måste nog skärpa till mej om jag inte ska lägga på mej något....
Smultronhjärta skrev 2010-12-02 22:23:09 följande:
Jojo den är trevlig tycker jag men det är skapligt risiga tider samt att jag får ta av min helg dvs familjetiden så i längden blir det mindre trevligt i sig

Men alla jag jobbar med är trevliga även om de nog på riktigt ser mig som komplett galen med mina barnkläder...Gekås barnkläder duger ju bra..billiga är de också

Men Linda, du ÄR galen

Vi gillar dej iaf!

lillronya skrev 2010-12-02 22:24:30 följande:
Hej!
Saknar dej med!!!
Näääär ska vi ses?
Ja du... Jag jobbar ju i morgon... sen kommer V hem och vi skulle åka till göteborg i helgen ju, får dock se hur de blir med de... någon himla tidning ska tydligen komma hit och göra reportage om åkeriet och intervjua V och fota hans bil... Kenth är en av få åkare som faktiskt lägger på vinterdäck på ekipagen tydligen, det är ingen lag som säjer att lastbilarna måste ha de ju... Så ja, du kan ju själv räka ut hur många timmar han kommer spendera för att tvätta innan dess...... SUCK