Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-12-02 22:38:55 följande:
    V och hans lastbil.
    JAg jobbar kl 17 på lördag.
    Typ.... ibland blir de iiite toooo much

Undrar hur mycke snö de ska komma i natt, när jag behöver gå upp för att hinna skotta mej ut.... Får nog ta och krypa ner nu iaf... NATTI!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-12-02 22:48:35 följande:
    Ja jag vet.

Om det inte kommer för mycket snö idag så har jag lovat att köra till Hbg för att köpa fogskum imorgon.
    Jag sa inte att jag gör det för att kunna köra till cillen och kolla på de nya molosarna.
     Du e för go du!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Ocikatten skrev 2010-12-02 22:48:21 följande:
    Har snöat konstant här ikväll, minst två decimeter och det är nog på väg upp mot er!
    SUCK! Jag ställer klockan tiiiidigt då.... Natti!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Fy som de snöar här! ikväll och jag som är ensam.... Blir till att tillbringa hela fm med att skotta, ingen idé att ta de nu, hinner ju inte klart förrän jag får börja om....

Jag är sååå shoppingsugen idag, som om att gårdagen inte räckte liksom... Jag är numera STOLT ägare till en fiiiin blå audi a3!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-12-05 18:08:08 följande:
    Hej i tråden!Jobbhelgen är avklarad. Vad händer här?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio

Jag surar över att de snöar... V har åk...
    Sen funderar jag på vad jag ska shoppa, fick ju 13500 "över" igår.... Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Stargirl skrev 2010-12-05 18:35:31 följande:
    Va.....hur fick du så mycket över.....hahahha tipsa mig
    Man var tydligen tvyngen att lägga lite på avbetalning för attfå ett års fri försäkring, i mitt fall cirkus 6000... plus 500 kr att tanka för... så vi fick lägga minimi belopp på lån. Detta betyder ju ifs att pengarna ska betalas varje månad under 1 års tid men just nu finns det 13500 mer på mitt konto än vad jag räknade med igår
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer!

Hemma efter en dag på jobbet, 5 dagar kvar sen julledigt, längtar!!!

Jag måste bara berömma AnnaDahls Design!
    Fick ju panik för jag hittade inget riktig mössa, la en beställning sent i söndagskväll å skrev lite försynt att det är lite akut...
    Idag damp de ner en mössa i vår låda, sååååå fin! Och helt underbar passform, rekommenderas varmt!!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Kikar in en snabbis från mobilen innan det är dags att köra å hämta mannen för frivecka, I love!!!

Tjolla: nere i högra hörnet på skrivbordet har du ett fält där de troligtvis står EN nu, klicka där å ändra till SV

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17