• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • hzl
    lillronya skrev 2010-04-09 20:18:51 följande:
    VV är villervalla Berätta nu då! Vill ju veta vad du shoppat.
    ahmen SÅKLART. hahaha jag kanske ska lägga mej..
    vv strumpor har jag. men tänker inte att vv är ett märke. som ett dyrt hm fast sämre kvalitet. alla vv grejer jag har är på ett eller annat sätt trasigt, felsytt, noppigt osv. + för dom är endast att dom har fina färger på sina kollektioner
  • Ocikatten
    na96gen skrev 2010-04-09 20:08:27 följande:
    Vad är det för mässa ni talar om ? var är den och när ? såg att ni talade om Nova star mössor, jag letar efter en röd tunn nova star med stjärna, någon som sett det i storlek L ?trevlig kväll
    Finns det röd tunn med stjärna? Trodde bara det stod NS på den röda...
    Är det till dig själv? Jag drunknade i L och M satt perfekt!
  • Smultronhjärta
    hzl skrev 2010-04-09 20:17:11 följande:
    Vad blev det tillslut då? Träffade dig tidigt o då hade du redan mycket grejer E besviken på geggamojas priser, dom var ju lika dyra som i affär
    Det blev en del{#lang_emotions_innocent}
    lillronya skrev 2010-04-09 20:18:51 följande:
    Berätta nu då! Vill ju veta vad du shoppat.
    Det blev två par NS i baggy XL denim,rosa svettis,lila mössa,svart mössa och rosa mössa.
    Kameleontmössa och isolerande vattenflaska till Max,Vincentskor för 150kr,byxor,tunika,två sjalar till mig från Blingo,Meandi prickigt linne till mig,Molo dalmatinbody. Mycket mer blev det nog inte..

Fråga Stormis vad hon köpte-det lär hon inte komma ihåg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • limon

Hej!

Läser ganska ofta i tråden och har ställt frågor ett par gånger tidigare och fått så bra svar. Så jag tänkte höra med er. Äldsta dottern har i vinter haft en miniature overall för första gången. Den har varit helt sjukt bra tom dagispersonalen har varit helt lyriska. Jag har redan börjat fundera på overall till nästa vinter och undrar om det finns något märke som är bättre än miniature eller om man ska satsa på det även nästa år... Vilket overallmärke tycker in är bäst?

• Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-09 20:25:20 följande:
    Finns det röd tunn med stjärna? Trodde bara det stod NS på den röda...Är det till dig själv? Jag drunknade i L och M satt perfekt!
    Ja, det fanns förra året, vi har en sån i L till Nora här hemma
    Mamma till Nora, August och Ella
  • hzl
    limon skrev 2010-04-09 20:40:23 följande:
    Hej!Läser ganska ofta i tråden och har ställt frågor ett par gånger tidigare och fått så bra svar. Så jag tänkte höra med er. Äldsta dottern har i vinter haft en miniature overall för första gången. Den har varit helt sjukt bra tom dagispersonalen har varit helt lyriska. Jag har redan börjat fundera på overall till nästa vinter och undrar om det finns något märke som är bättre än miniature eller om man ska satsa på det även nästa år... Vilket overallmärke tycker in är bäst?
    reima
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:26:59 följande:
    Det blev två par NS i baggy XL denim,rosa svettis,lila mössa,svart mössa och rosa mössa. Kameleontmössa och isolerande vattenflaska till Max,Vincentskor för 150kr,byxor,tunika,två sjalar till mig från Blingo,Meandi prickigt linne till mig,Molo dalmatinbody. Mycket mer blev det nog inte.. Fråga Stormis vad hon köpte-det lär hon inte komma ihåg
    Nice  
    Hur såg det ut med jeans i NS montern och hoodar? Ska man tro att det finns något kvar efter er rajd där
    Finns det någonstans där att ta ut pengar el kan man betala med kort. El ska jag ladda med muchos dineros redan innan?
  • Jonna79

Hej. Hoppar in och ber om hjälp här. Sonen har en Urban elk tröja med elefanter som han älskar. Problemet är att han drar 104 i tröjor nu och den här är i stl 86, behöver jag säga att den är lite kort....
    Nån som vet om det mönstret finns kvar på nån web-shop? Har kollat Tradera men ingen tur där...

• hzl

man kan ta ut precis utanför, men dom flesta tog kort.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17