• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-04-09 20:58:07 följande:
    De är inte ljusa..De är däremot mörka och rätt lika i tvätten men skiljer åt på att red raw har röda sömmar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • JsN
    h80 skrev 2010-04-09 19:15:24 följande:
    Behöver tips. Mormor vill köpa en vårjacka till dottern (1½). Men de hon har hittat är inte så fina, så nu vill hon ha tips. Jag kommer inte på nån. Lurvar har vi redan ett helt gäng, så det ska det inte vara. Nån som vet nån fin?
    MAT-anorack?

Lillronya, pyttes kom idag och den funkar. Den är JÄTTEFIN! *bild kommer*
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 20:26:59 följande:
    Det blev en del Det blev två par NS i baggy XL denim,rosa svettis,lila mössa,svart mössa och rosa mössa.Kameleontmössa och isolerande vattenflaska till Max,Vincentskor för 150kr,byxor,tunika,två sjalar till mig från Blingo,Meandi prickigt linne till mig,Molo dalmatinbody. Mycket mer blev det nog inte..Fråga Stormis vad hon köpte-det lär hon inte komma ihåg
    JAg vet inte om stormis var så mycket värre än mig (särskillt inte med tanke på att hon handlade till två barn och jag bara til ett)

1 par NS-jeans (dark)
    1 NS-mössa tunn röd Som passar utmärkt!
    1 röd NS hood (dagens bästa köp? Väldigt nöjd iaf)
    1 t-tröja NS
    1 NS väst, röd

1 Blingo tröja till pytte
    2 solhattar
    1 rosa tunika Blingo till mig
    1 rosa sjal Blingo till mig

1 par Vincent skor

1 par velourbyxor på Me&I till växalådan

1 geggamoja solhatt

Diverse plastleksaker (skottkärra, hink+spade+tillbehör, vattenkanna, kaffeservis)

Sen var vi rätt duktiga på att norpa de få hand-outsen som fanns. Hur många nappar fick vi egentligen ihop? Och jag fixade förutom rätt bra med blöjor av olika märken även tvål, lotion och olja från libero. Dataspel, kritor och alcazar-cd fick vi ju också. *sitter bredvid dagens högar och dricker rose*
  • JsN
    Helle skrev 2010-04-09 20:58:07 följande:
    Det tror jag säkert Jag skulle kunna lägga vantarna på ett par red raw om jag får möjlighet , vilka är raw denim? (ljusa?) Men helst av allt vill jag ha hoodar i rött el blått.
    JAg köpte förra säsongens i rött för 250. Den är jättefin! En underbar röd färg. (Pytte avskyr kofta, men jag ÄLSKAR den)
  • JsN

*har återigen lyckats spamma*

Fruktmajskrokarna var kräkäckliga!

• Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-09 21:15:49 följande:
    JAg vet inte om stormis var så mycket värre än mig (särskillt inte med tanke på att hon handlade till två barn och jag bara til ett) 1 par NS-jeans (dark) 1 NS-mössa tunn röd Som passar utmärkt! 1 röd NS hood (dagens bästa köp? Väldigt nöjd iaf) 1 t-tröja NS 1 NS väst, röd 1 Blingo tröja till pytte 2 solhattar 1 rosa tunika Blingo till mig 1 rosa sjal Blingo till mig 1 par Vincent skor 1 par velourbyxor på Me&I till växalådan 1 geggamoja solhatt Diverse plastleksaker (skottkärra, hink+spade+tillbehör, vattenkanna, kaffeservis) Sen var vi rätt duktiga på att norpa de få hand-outsen som fanns. Hur många nappar fick vi egentligen ihop? Och jag fixade förutom rätt bra med blöjor av olika märken även tvål, lotion och olja från libero. Dataspel, kritor och alcazar-cd fick vi ju också. *sitter bredvid dagens högar och dricker rose*
    Va..skulle jag släpa hem en massa gratisgrejer{#lang_emotions_dreamer}...

Jajamän Nää Stormis var nog bara den av oss som mest såg ut som en packåsna..en väldigt söt sådan
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-09 21:20:32 följande:
    Va..skulle jag släpa hem en massa gratisgrejer...
    *jag tror jag fick mer än dig*

Jag är allvarligt rejält förvånad över hur pass bra jag var, jag brukar vara värdelös på att gå på mässor!
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-09 21:24:49 följande:
    *jag tror jag fick mer än dig* Jag är allvarligt rejält förvånad över hur pass bra jag var, jag brukar vara värdelös på att gå på mässor!
    Duktiga du{#lang_emotions_sunny}

NU:Solsidan
  • lillronya
    JsN skrev 2010-04-09 21:03:45 följande:
    MAT-anorack?Lillronya, pyttes kom idag och den funkar. Den är JÄTTEFIN! *bild kommer*
    Å vad bra att den funkar!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17