• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-10 08:27:30 följande:
    Åh vad jag är avis!
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 08:18:58 följande:
    Åhhhh vilken underbar shopping.
    jo shoppoing paradiset juh =P.... fick lite lugn nerver inför salgen nu iaf=) stillat hungern hahaha.... har inte vågat visa alt än för maken =P.. bättre han bara ser maxen ha på sig kläderna haha
    Smultronhjärta skrev 2010-04-10 08:34:24 följande:
    Haha-ja men så var det ju minst sagt kaos vid NSmontern Jag vågar nog inte tänka huuur många nappar du plockat med dig
    jo verkligen KAOS...
    få se ommaxen accepterar dem napparna bara... men tyckte mam hade konstigt erbjudande... 2st 2 pack nappar för 100kr=P... de kostar ju mindre i vanlig affär...¨¨¨
    blev sugen på ett par jeans till nu till maxen.. tro det är XL varianten jag har på han.. mkt mkt sött=).. stl 86 å de sitter perfekt... köpte ett par 80 med lite ljusare jeans...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 08:40:08 följande:
    jo verkligen KAOS... få se ommaxen accepterar dem napparna bara... men tyckte mam hade konstigt erbjudande... 2st 2 pack nappar för 100kr=P... de kostar ju mindre i vanlig affär...¨¨¨ blev sugen på ett par jeans till nu till maxen.. tro det är XL varianten jag har på han.. mkt mkt sött=).. stl 86 å de sitter perfekt... köpte ett par 80 med lite ljusare jeans...
    XL är mina favoriter! Köpte två par igår som jag är riktigt glad över
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 08:40:44 följande:
    smultron: gratis är gott heter det va..
    Vill minnas så Gott och smakar allra bäst
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • solouniko

Jag vill oooockså shoppa massa NS juu!

Jäkla skit, just när Milla blivit frisk och slutat med penicilinkuren och äntligen fått tillbaks aptiten så får hon magsjuka Såå jävla typiskt, nu lär ju aptiten försvinna igen, bläää vad less jag är på alla sjukor hit och dit nu!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • jompa

God morgon
    Ser att några fyndat NS, vad avis jag blir, vill oxå shoppa NS billigt.

Sitter och försöker hitta en bra jacka till sonen, velar lite mellan POP, MAT, Didriksson eller Fix. Vad tycker ni jag ska välja för nån?

• fabler

Hoppar in o lånar tråden lite. Vad var det för pris på grejerna ni köpte i NS. Ååå längtar tills min telefon ringer idag när min kompis står vid NS montern och meddelar vad som finns så ska jag bestämma mig för vad jag vill ha. (hoppas dem gör som i sthlm att dem fyller på montern varje dag)

elias är världens sötaste!!!
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Pausar lite i min morgon städning, märkligt att jag har som mest energi när jag precis vaknat
    Fick ju hem mitt Eleraff paket igår med bl.a haj linnet, Liam väääägrar ta på sej det, så fort han fick syn på det så skrek han, Neeeeeeeej, läskiga fiskar jag är rädd

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Mawe123
    ängeln83 skrev 2010-04-10 09:17:24 följande:
    Godmorgon flickor.Pausar lite i min morgon städning, märkligt att jag har som mest energi när jag precis vaknat Fick ju hem mitt Eleraff paket igår med bl.a haj linnet, Liam väääägrar ta på sej det, så fort han fick syn på det så skrek han, Neeeeeeeej, läskiga fiskar jag är rädd
    sälj det billigt på FB vetja {#lang_emotions_wink} inte kan du låta honom ta på sig läskiga fiskarna.{#lang_emotions_dreamer}
    William 000213, Lowe 070712
  • Greksmurfen
    fabler skrev 2010-04-10 09:04:16 följande:
    Hoppar in o lånar tråden lite. Vad var det för pris på grejerna ni köpte i NS. Ååå längtar tills min telefon ringer idag när min kompis står vid NS montern och meddelar vad som finns så ska jag bestämma mig för vad jag vill ha. (hoppas dem gör som i sthlm att dem fyller på montern varje dag)
    Ns jeas från 200kr-250 för dem billiga sen var det lite rabatt på på denna säsongens med tro det var 10procent lr ngt

hoodjackor/sweatshirt jackor från 150kr.... köpt den där fina grå för 150kr=P var så fin=P.. ska ta kort på fynden snart å läggaupp=)..t-shortar var från 50kr och uppåt, långarmade t-shirts kostade 80kr och uppåt, hmm fleecear tro ja det var 250-300kr å åuppåt, hmm ja det var en del där. jeanskjol för 150kr å shortsen likaså...

har inte räknat med allt med lite övergripande iaf=)
    Smultronhjärta skrev 2010-04-10 08:47:48 följande:
    Vill minnas så Gott och smakar allra bäst
    hihi jo..

första gången ja köpte NS jeans var ju denna våren{#lang_emotions_surprised}.. så hans harem e dem första han är ägare av å nu dessa då... e förälskad i dessa ejans=P.... nästan så man själv skulle vilja ha ett par haha....ser bekväma ut med juh =P...

skulle vilja dra upp en runda till t mässan bara för å shoppa.. men nu får man styra sig hihi... nästa blir molo hoppas på att det e fler som vill med en övernattning å gå två rundor=), tänk gå ut å ta ngn {#lang_emotions_dreamer} drink efter molosalg (hmm alkoholfri i mitt fall haha) å sen börja dagen med molosalg igen ..ka ndet låta mer lockande =P
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17