Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-09-17 12:28:25 följande:

har hittat lila kik kid klänningen i stl 80 beställde en lila där i stl 86 igår men den var slut och det fanns 80

Hoppas nu den bara inte bli galet stor, isf måste jag leta redan på mån 74a

vaaaaaaaaar
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Julia1234 skrev 2010-09-17 18:12:13 följande:
    Ååååå den är så fin! Har letat mig fördärvad efter jackan med samma mönster... Helt omöjliga att få tag i. GRATTIS!!
    Åh kul o höra, har inte sett den irl!
  • Tjollabolla
    h80 skrev 2010-09-19 08:50:16 följande:
    god morgon

meeen så kan man ju inte göra......nästan sugen på att maila jag med o sen fråga hur hon har tänkt göra
    Ja, jag skrev till henne att isf fick man ju ta den som hörde av sig först, eller lägga ut den på tradera. Men hon hade så dåliga erfarenheter av tradera så det tänkte hon inte göra, hon hade budgivning via mail. Just då var det 630 kr. Försökta förklara för henne att hon kan ju triss upp budet hur hon vill, men det fattade hon inte. Grr.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2010-09-19 09:20:28 följande:
    God morgon tjejer.
    Längesen man var här inne nu
    Har shoppat lite men inte så mycket danskt faktiskt men några godbitar har man allt hittat.
    Var på Fuerteventura förra veckan och det var väldigt mycket danskar där och det verkar vara Hummel som gäller för dem.
    De allra flesta barnen hade Hummel badkläder och även en del vanliga oxå, såg en Katvig baddräkt. Måste nog erkänna att man är lite skadad när man sitter och kollar sådant
    Sååå fina barn i bt! Gud vad stor tjejen blivit! Söötnosen

Jag är likadan. Kollar alltid på barns kläder, ibland undrar jag om jag är helt störd för jag checkar alltid vad barn har på sig och är det danskt så blir jag alltid så glad . Fast här i denna stan och i vår by är det inte många som har danskt... Mina ungar sticker verkligen ut, hehe. När man är i danmark kollar jag alltid efter danskklädda ungar och det vimlar ju av dom där! Tycker dock deras kläder, tex. lurvar som barn har på sig där, ser så ovårdade och väldigt välanvända ut på många barn.
  • Tjollabolla

Godkväll flickor!
    Fyyy vilken dag, så trött jag är! Lia är inne i värsta gnällfasen nu, kan inte sätta ner henne förrän hon gnäller och skriker. Nu fick sambon ta över en stund, jag är heeelt slut.
    Tröstade mig med lite shopping

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17