Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-09-16 08:08:55 följande:
    ja jag bor ju på landet, så det finns ett litet hus med en matbutik och en ekologisk butik (där de säljer duns). Tänkte fara in o köpa lite halstabletter, men matbutiken hade stängt, men den här andra butiken hade öppet Lite komiskt.
    Hehe vad kul Som när vi var på zoo i köpenhamn. Sambon hade precis sagt att det är ju otroligt att vi är i danmark och inte varit i nån dansk affär. Då går vi in i souvenirshoppen på zoo... Där fanns det minsann Småfolk, Hummel, IdaT, Katvig mm. Jag sken som en sol och sambon suckade
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-16 08:22:55 följande:
    Mårning!

Är det farligt att överanstränga sig när man e gravid?

Bar plank och grovsopor 5 timmar igår och kände mig väl lite trött i kroppen sådär, men inatt så mådde jag så sjukt dåligt, kändes som jag skulle bli magsjuk, mådde grymt illa och svettades som en tok, idag känner jag mig helt knäckt..

Nu börjar jag tänka att det kanske inte va så bra för bebisen
    Stackare!! tror dock aaabsolut inte att det är nån fara för bebisen, visst ska man inte bära för tungt, men det är ju för att undvika förvärkar tror jag... Tror inte det där har med bärandet att göra. Bebisen mår sääkert bra! Kram!!
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2010-09-16 11:42:24 följande:
    Hejsan tjejer...

vet att vissa undrade hur stor Tuva var osv pga Kik kid klänningen.
    Jag tycker att den sitter bra, kunde gärna varit liiiite bredare.. längden är något lång nu men det gör mej inget .. =) syns ju endån inte om hon inte står. Men den funkar ju nu så, de är när hon sitter den är lite tight men den är snyggt tight tycker jag!
    Men idag var vi på 5 månaderskollen där hon vägde 8200g och 67 cm så nu har ni lite att gå efter ni som undrade =)
    Tyckte den satt superfint på henne! Jag vill oxå ha! ATt dom är lite långa syns ju inte direkt när dom inte står ändå...

Vart finns den lila i 80? Eller dom är slut??
  • Tjollabolla

Hej i höstrusket! Set att det pratas skor... Har bara gympadojjs till M än så länge, bör nog införskaffa nåt varmare, väldigt snart. Vet inte vad bara. Tycker det är såå tråkigt att köpa skor!!
    Den tretorn kängan ni länkade till, är det en vintersko? Som funkar i vinter med?

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-09-16 14:31:16 följande:
    Här brukar vi inte ha nån mellansko
    Vi går direkt från gympaskor till goretex vinterkängor, funkar hur bra som helst
    Ja det brukar nog vi med göra... tror jag. Våra gympaskor är dessutom med lite högre skaft så dom borde ju funka ett tag till. Vi har bara ett par dock så när dom blir blöta är det kris
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2010-09-16 16:08:28 följande:
    köper en 86a hon kommer nog snart växa i en sån med..
    Ja frågan är ju hur stor skillnad det är egentligen... Men ändå.. jag vill haaaaaaaaaaa en i 80!
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-09-17 08:05:02 följande:
    God morgon på er!
    Hemma med Ella idag på fm, i em ska jag till skolan och ha redovisning. Usch, tycker man borde vänja sig vid redovisningar nån gång, men jag tycker fortfarande inte om det
    Jag håller helt med dig, jag vänjer mig aldrig vid det! Avskyr det!

Godmorgon i tråden! Här är det så kyligt inne nu på morgonen så hade vi haft ved inne skulle jag eldat!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-09-17 08:27:03 följande:
    Godmorgon
    Jag var precis och tände en brasa, frös som sjuttsingen men sen såg jag att det ändå var 23 grader inne I helgen blir det dock projekt köra hem ved inför hösten/vintern.
    Oh det fixade vi i våras. Har 7 kubik som ligger och väntas på att bäras in i vedbon, sambon kämpade och högg allt själv .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17