Buttelina skrev 2011-04-04 22:47:23 följande:
oj shit ingen lilleman där inte

tycker det är konstigt att dom bara skickar hem när stora barn faktiskt kan ge komplikationer vid förlossningen.. men det kan ju i och för sig igångsättning med göra. men dom kunde ju hinnsvept dig eller nått

ska ni ha fler barn?
jag hann somna innan jag han svara igår ...
Ja du, det var ingen diskussion om någon hinnsvepning el liknande. Läkaren gav mig bara en ny tid på fredagen (jag var där på måndagen) och sa att allt såg fint ut. Och då fick inte ens huvudet plats på ultraljudsskärmen så att de kunde mäta hur stor han skulle vara
Jag krävde dock att läkaren skulle kika hur pass öppen jag var och det gjorde han, så jag tror det var det som satte igång det sen.
Fler barn .. ja du, jag både vill och är fundersam (samma för mannen tror jag fast han är lite mer svårövertalad). Jag känner att det borde nog ske snart i s f med tanke på min/vår ålder, men just nu lutar det väl åt att vi inte skaffar fler. Sen har vi inte helt lätt att få barn heller (i a f ettan - tvåan bara kom

så det är svårt att bestämma då det kanske ändå inte blir så. Många parametrar att fundera över.
Just nu känns det ganska bra med de små busfrön som vi har
Greksmurfen skrev 2011-04-05 08:05:10 följande:
jopp;)...igår ;)... bild kommer om en stund...
här har Melina åkt på magsjukan =/ började inatt säkert ngt hon drog på sig på OTT:N igår =(................redan kräkts 14-15ggr sen 02.00 i natt =/....stacks min lilla.....så nu blir det att tvinga i henne vtskeersättning......
Men lilla gumman ... stackars