Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-01-30 19:10:44 följande:
    såå sura T räkningen betalad
    Dubblera din räkning x 2,5 så har du min... Visserligen betyder ju det att jag sålt mer, men jag måste ha angett fel kontonummer i mina vinnarmail för på kontot finns det inga pengar .
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2011-02-02 21:42:39 följande:
    nja tyckte den såg kort ut. Men kanske fel stl bara.

Gahhhhh dottern sover fortfarande inte. Kl är kvart i elva och hon skall upp kl 07 i morgon, det går inte riktigt ihop. Någon sov kanske på dagis i dag Demon
    Har det ordnat till sig med sömnen annars? Inte sådär toktrött som hon var för ett tag sen? Hade det med köldallergin att göra?
  • Stormis
    xmari skrev 2011-02-02 21:45:51 följande:
    Hur är Molos ballongkjolar i storlek? Skulle vilja ha en till lillan men de börjar ju på 92/98. Känns som den hamnar långt ner i växahögen för min lilla plutta på 70 cm...

Japp, de gör dem. De är ganska stora i stl tycker jag. Jag köpte äldre modellen med pärlplattor i enkelstl 92 när min dotter var knappa 80 cm. Jag var liksom bara tvungen, nypris och allt , den har hängt och hängt. NU kan hon ha den. 2 år senare .
  • Stormis

Long time no hear girliesar Hjärta. Har halkat ur med närvaron lite här, men jag är kvar och lika störd som vanligt . Siter och tvingar mig till att börja med en ny Pro. Har redan närmre 70 auktioner ute, men nu jäklars .

Grekis:
    Svårt det där. K var hyfsat torr hemma när hon var naken nertill när hon var ca 1,75 år, men med kläder var det svårt för henne att märka skillnad på dem och blöja. Hon sa heller sällan till när hon hade blöjan på. Sen tog det väl ca ett halvår innan hon var utan blöja på "riktigt", dvs som Max är nu ungefär. Skiljer ju ganska ett år exakt på dem.

• Stormis
    Kristyr skrev 2011-02-13 21:43:06 följande:
    ang. T. Sånna klisterlappar man kan beställa? och skriva sitt namn på och sätta som avs. vart hitta man sånna billigast? en sak mindre att skriva. Så drygt att skriva avs. hela tiden..
    Om du har skrivare hemma/tillgänglig är det enkelt att skriva ut egna på etikettark. Jag gjorde det först, men då min moster jobbar på nåt ställe som får etiketter på rulle "över" efter tryck så får jag av henne som jag stämlar med min avs. Den stämpeln har jag "köpt" gratis på Vistaprint. Där kan man ju som sagt köpa etiketter med, men det har blivit dyrare än när jag gjort själv. Hittade dennsutom nån firma på nätet som skriver ut på etikettblad. De var allra billigast om man inte kan göra det själv. Minns inte sidan, men testa att googla iaf.
  • Stormis
    Everlonn skrev 2011-02-14 17:10:54 följande:
    He he Alltid
    Buttelina skrev 2011-02-14 17:06:26 följande:
    kanske Drömmer
     Var är Smultron och Stormis när man behöver dom
  • Stormis
    Everlonn skrev 2011-02-14 20:26:45 följande:
    he he

Ligger liiite fel i tiden för mig med faktiskt..båda barnen fyller år i mars.. 

Men visst blir man sugenDrömmer 
    Sugen är man alltid, men man ska ju hinna använda grejerna med *svämmar över här hemma...*
  • Stormis

Förresten Tjolla:
    Jag och Karla satt och tittade i bildis innan och hon hojtade rakt ut: Åååååååh, vilket fint rosa rum . Du verkar ha lyckats. En treårig prinsessa har godkänt det!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17