Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-11-13 21:55:51 följande:

tycker inte dom är små i strl.. isabel har 116 på andra tröjor..

jämför med denna i 116:

denna är mindre...
    Sötnöten!
    Ocikatten skrev 2010-11-13 22:01:09 följande:
    Ja, det är fuskigt att det finns så mycket snyggt och olika modeller till tjejer!!! Obestämd
    Håller med. Tycker att utbudet på killsidan alltid varit mycket sämre. Murrigare print och inte alltid så snygga modeller med kragar som både är pikévariant och vanlig i samma. Sen är det ju mer att välja på till tjej pga att man kan köpa klänning, kjol, strumpbyxor, brallor, body, suit, leggnins etc medan det till kille finns tröja, brallor, suit och body. Du får försöka baka en liten tjej

Nä nu väntar Pulp Fiction

GO natt!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-11-14 09:14:17 följande:
    Nja, inte så farligt faktiskt, lite sömn och det rättade till sej
    Här sov barnen till kl 8, skööööönt.

Kommer bilder snart
    God morgon!

Visst var det kul? Roligt att du äntligen kom iväg denna gång.

Vill se bilder!
  • Duntoffla
    högbergarna skrev 2010-11-14 17:04:49 följande:
    Nu har det hänt igen! "Vann" en autkion på tradera = www.tradera.com/RETRO-TROJA-IFR-SMAFOLK-ST98-...

Ska få automatiskt vinnarmail men något sådant har inte kommit!! Nu har detta hänt massa gånger!! Har mailat tradera om detta. Har ändå köpt saker och de sutomatiska mailen har då fungerat så ibland går det och ibland inte. Vill ju inte ha dåligt omdöme för att jag inte får mailen!! Nu kommer jag inte ihåg hur man hittar säljarens mailadress.. Någon som vet?? Jag har letat överalt tycker ju jag då.. Hittar den inte!
    Under "mina köp" och välj sedan i högerkanten "fler alternativ" och "visa orderbekräftelse". (hoppas nu det heter samma sak hela tiden. Tittar på gamla auktioner jag köpt)
  • Duntoffla
    högbergarna skrev 2010-11-14 17:14:13 följande:
    TACK!! Jag är verkligen glömsk!! Bad om hjälp med samma sak för någon månad sedan men kunde för mitt liv inte komma på hur fasen jag skulle hitta infon nu igen!! Tack tack!!
    Så lite så
    LJ2 skrev 2010-11-14 17:05:42 följande:
    jag fotade ju innan med, alla fiina salgfynd..
    kanske ska ladda in i datorn??

eller?
    Finfina fynd! Hur många barn har du? Tyckte jag köpte mycket förra salgen som köpte ett 40-tal kläder men jag ligger i lä
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2010-11-14 18:04:42 följande:
    3 Cool
    men den stora e inte så vidare förtjust i molo.. så bara 2 linnen, 1 trosor, 1 tunika 1 leggings som va hennes, o så kappan..
    morsan gillar o shoppa
    Nähä, det menar du inte?
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-11-14 20:32:32 följande:
    jag vill ju se dina fynd ju

Jag är jättenöjd med mina fynd...dock ej särskilt nöjd med avslutet på salgdagen och räkningen som följer...min tur att drabbas av denna jävla salgförbannelse!!!
    Vilka fina fynd du gjorde! Finfina vovvarna!

Trist att du fick ett dåligt avslut på salgen bara
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-11-14 20:24:24 följande:
    Åhhh vad massa fint alla har shoppat på salgenTungan ute Själv har jag ff inte packat upp mina kassar ännu..
    Men jag har iaf t v i n g a t mig själv att orka lägga ut auktioner på Tradera! Det var inte roligt men nu är det gjort
    Jag blundar! Såg massa fint i dina auktioner men har utom salgen totalt köpstopp!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17