Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-11-16 15:14:38 följande:
    Vi har inte planerat fler, men vi får se Drömmer

Nu ska jag gå till lådan igen
    Det visar sig väl

Solouniko- Söta Milla i fina pippisarna!
  • Duntoffla
    Mawe123 skrev 2010-11-16 15:33:11 följande:
    Nej det är inte krångligt.

Finns en öppen och en stängd sida, för de som inte vill att alla vänner ska se vad de säljer..

Jag gillar TS bäst där affären görs upp mellan köpare och säljar om man kommer överens, där finns inte så mycket regler.

På FB finns en regel att alla kläder som läggs upp skall ha ett minsta säljpris, det tycker jag är lite trist och besvärligt.
    Ok, tack för infon. Satt precis och la in på T nu men funderar på FB nästa gång.
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-11-16 17:29:38 följande:
    tack så mycket =)............. ja råkade ju finna en låda med amassa nytt =P..............molomannen sa att egentligen så var dem inte till salu hahahaha men fick köpa dem ändå ;=)
    Vilken tur du hade! Massa fint ju!

Ocikatten- Stort tack för den fina posten och för bonus-mössan!
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2010-11-16 20:05:30 följande:
    =) jo............. hmmm allt e ju i stl 62/68 =P-........ så får se om man hinner anvönda allt =P.........har ju samma stl på det ja köpte på förra salgen till henne hahahaha..........
    hmmmm e på gränsen nu att ja behöver en till gazrderob =P.............

asså din lilla fågelunge ....man smälter när man ser bilder sååå söt e hon :)..........hur stor e hon nu?
    Jag har också en del i storlek 68 och har nu rensat bort en del som jag inte kommer använda.

Tack! Hon är 14 veckor gammal och vägde sist 6700 någonting och var 61-62 cm lång. *minns inte riktigt* Hur gammal är din nu?
    Ocikatten skrev 2010-11-16 20:21:05 följande:
    www.hikmet.se
    Så var det det hetter. Skrev lekmet haha...

Såg du mitt inlägg tidigare?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-11-16 20:34:28 följande:
    Godkväll flickor.

Här somnade båda barnen för 1 timma sen, skööööööönt.
    Sitter här och funderar på julklappar, börjar bli dags att börja nu, vad sjutton köper man till en 3½ åring som har det mesta?
    Beställde lite filmer tidigare idag, nya Blixten Filmen, Hello Kitty, Chuggington och Händige Manny.
    God kväll!

har ingen aning, funderar själv på vad 17 man ska ge?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2010-11-16 20:41:59 följande:
    Puffar lite för min fråga
    Har tyvärr ingen aning....

Liljan- Söta Mateo i fina lurven. Den är verkligen underbar i de färgerna. Hade en sån till Noel förut. Känner igen de där fejksmajlen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17