AochJsMamma skrev 2010-05-22 08:55:46 följande:
ååå den är jag oxå sugen på!!! Eller inte nödvändigtvis nu, men om vi får en till liten såsmånigom! Gillar att den är vändbar, har en UJ nu och älskar den men gillar inte att man måste vända framåt när de är så små... denna köpte vi när A var över året, så då är det ok..men den där mellantiden från liggdelen tills dess... hade en EL till A, men den är så tung o klumpig!! Vill sälj aden, men så har vi fått den betald av svärmor o hon blev lite sur när jag nämnde det..så jag vet inte.
Den är verkligen helt underbar, blev kär i den direkt när jag såg den på nätet och när vi provkörde den så blev jag ännu mera kär, sååå smidig

, och Meja satt verkligen kanon i den, gillar när det är ergonomisk sits.
Vårat krav var en vändbar vagn eftersom Meja bara är 7 mån än så länge, hon har ju åkt i syskonsitsen i P&T:n innan men det är inte populärt längre.
Det är verkligen synd att UJ:n inte är vändbar, isf hade jag varit sugen på en sån också.
Vi har ju en EL City cross också som vi köpte när Liam föddes, hade tänkt sälja den men den är verkligen välanvänd så jag tror inte vi får så många kronor för den, och den betalade mina föräldrar så det känns lite knasigt att sälja den på nåt vis.