• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla

Ängeln, du som brukar ha koll. Den dressen från Name It som Lia har i bt, vet du om den är från denna våren? Jag har inte varit där på evigheter. Vill ha fleeer sådana!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 08:29:11 följande:
    Hehe det gjorde Milo med, men han somnade om o sover fortfarande . Lia däremot var pigg som en mört kvart i åtta, men då kändes det mer okej!Jag blir knäpp av detta vagntänkandet. Bee-Ozone. *gaaaaah*
    Skönt att han somnade om, jag hade hoppats att Liam också skulle göra det men han var pigg som en mört Meja sover dock än, sömntutan.

Ha ha, javisst är det jobbigt med vagntänkande
    Har du ingen affär i närheten där du kan provköra lite då? Jag röstar såklart för en Ozone{#lang_emotions_tongue_out}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 08:31:39 följande:
    Ängeln, du som brukar ha koll. Den dressen från Name It som Lia har i bt, vet du om den är från denna våren? Jag har inte varit där på evigheter. Vill ha fleeer sådana!
    Oh, inte en aning tyvärr, har ingen Name it butik i närheten så jag har noll koll. Men fin var den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-05-21 08:35:30 följande:
    Skönt att han somnade om, jag hade hoppats att Liam också skulle göra det men han var pigg som en mört Meja sover dock än, sömntutan.Ha ha, javisst är det jobbigt med vagntänkande Har du ingen affär i närheten där du kan provköra lite då? Jag röstar såklart för en Ozone
    Jooo vi ska klämma imorgon. Men det är ju en evighet till
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Smultronhjärta

God morgon eller ja god och god kan jag knappt hålla med om..

Liten Lova är sjuk så hon har kräkt ner i princip a l l t under natten vilket då innebär att jag har väl lyckats sova 1 timme

Tjolla: Har kollat Name it`s webshop?

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2010-05-21 08:31:39 följande:
    Vad söt och go hon är lilla Lia! Håller med, dressen är jättefin på henne!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 08:42:14 följande:
    God morgon eller ja god och god kan jag knappt hålla med om..Liten Lova är sjuk så hon har kräkt ner i princip a l l t under natten vilket då innebär att jag har väl lyckats sova 1 timme Tjolla: Har kollat Name it`s webshop?
    Stackars Lova! Och stackars mamman..det är knappt man håller ihop efter såna nätter!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2010-05-21 08:49:00 följande:
    Stackars Lova! Och stackars mamman..det är knappt man håller ihop efter såna nätter!
    Ja fy f*n för kaskadspyor{#lang_emotions_throwup} Vi har i natt turats om,jag och maken, med att antingen hålla Lova,sanera hemmet eller duscha bort kräk..
    Tror jag ska snoka reda på lite rea som tröst-trots 3 salger nästa vecka
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17