• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2010-05-21 13:48:14 följande:
    jättefin, bara samma problem där, typ alla fina sånger jag hittar passar bäst till första barnet men låter lite dum till syskon {#lang_emotions_undecided}
    Hur dumt låter det inte mot Maia om jag står o sjunger typ "livet började när du kom" På Mateos dop...

Jättesvårt verkligen att hitta sånger denna gången...jag har nästan bestämt mig nu. Utan dina andetag av kent ska jag absolut ha. Sen blir det nog Där du älskar av Marie fredriksson.
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2010-05-21 14:03:34 följande:
    jättefin, bara samma problem där, typ alla fina sånger jag hittar passar bäst till första barnet men låter lite dum till syskon Hur dumt låter det inte mot Maia om jag står o sjunger typ "livet började när du kom" På Mateos dop... Jättesvårt verkligen att hitta sånger denna gången...jag har nästan bestämt mig nu. Utan dina andetag av kent ska jag absolut ha. Sen blir det nog Där du älskar av Marie fredriksson.
    Ja, det blir nog lite dumt. Vi hade den ju till första barnet. 
    Ska ta reda på vilken vi hade till Gustav, den borde ju ha passat (hoppas jag)
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-05-21 13:48:14 följande:
    Den var också med på Lovas dop eftersom det var flera barn som döptes samtidigt och någon familj skulle absolut ha med den-jättefin
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Fantastiska Skatt
    stökmamma skrev 2010-05-21 14:19:21 följande:
    nån som vet är denna en "normal till liten 74" i storleken?? www.tradera.com/smafolk-summarsuit-body-m-ben...
    Snarare gigantisk skulle jag vilja påstå. Hade den till Oliwer, tog en storlek mindre än vad han hade i övriga märken men den va stoooor ändå
  • Fantastiska Skatt

ärsch, hade ingen bild i mitt bg. ska se om jag har i datorn

• Fantastiska Skatt

Det blev liksom Lite häng efter några minuter

Har för mig att det är strl 80 eller möjligtvis 86 och strl 92 i Katvigs sommarsuits var ganska små då.
    Om det ger dig ngt att gå på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17