Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-04-13 11:44:29 följande:
    molo
    Henric (89 cm och 14 kg) har 98 i sin Molo t-shirt som funkar ok, kanske lite i största laget men den är ärvd och jag tycker bättre om stora tröjor än tighta då grabbarna inte är pinnsmala.
  • Ocikatten

Jaha, så klickade man iväg en order på BoR när förra precis landade i lådan idag!

Såklart matchade inte lurven till Po.ps skaljacka men va fasiken - nu är man ju stolt lurvägare!!

• Ocikatten
    h80 skrev 2010-04-13 12:57:47 följande:
    hihi, jag beställde också precis, fick min förra beställning i fredags :)
    Farligt farligt!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-04-13 13:38:11 följande:
    Vad blev det denna gång då? Typiskt att den inte matchade, men jag tror nog du får användning för lurven ändå, visst är den underbart fin?!
    Lurven var kanonfin! Hoppas att Marcus gillar den oxå... Beställde även hajar och bilar så nåt ska väl gå hem hos honom!

Andra beställningen blev en Hummel Zip-jacka, har ingen aning om hur de är - erkänner ett impulsköp!

Fasiken vad tradigt med dina dojjor! De var ju hur snygga som helst!!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-04-13 13:38:11 följande:
    Vad blev det denna gång då? Typiskt att den inte matchade, men jag tror nog du får användning för lurven ändå, visst är den underbart fin?!
    Och en Frithiof mössa till Henric såklart, som ska matcha jackan... Vi får väl se!
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-13 20:33:16 följande:
    Men hörrni kom igen nu. Lägg ut lite snygga pojk klöder på fb!!!
    Håller med!!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-13 20:53:18 följande:
    Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul.Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara frammeTror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad.Men mamma smakar gärna Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.
    Åhhhh, vad gottigottgott!!! Fast just nu har jag en tand som behöver ha lite fyllning så jag håller mig långt ifrån godiset. *ajaj* Men så fort det är åtgärdat kommer jag mumsa choklad igen...
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-14 12:02:53 följande:
    Åhhhh i dag fick jag fin fin post i lådan. Underbara molo karusell klänningen!
    Såg karusell live i helgen, den var ju superfin!!
  • Ocikatten

Wiiii!! Blev så nöjd med min Frithiof-mössa i dagens paket!
    Hummel zipjackan var däremot minimal, måste prova på grabben när han kommer hem... {#lang_emotions_undecided}

• Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-04-15 07:11:37 följande:
    HKLÖÖÖÖ...en lurvfleece beställd Oooops.
    Vilken??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17