Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-05-20 12:29:43 följande:
    Och där försvann alla över till salg-tråden...
    ...... tror inte man kommer se röken av många ..... de lär vara fullt sysselsatta med pålar, takkronor & allt vad det nu är i si så där 5 dagar {#lang_emotions_dreamer}
  • Fantastiska Skatt
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-20 12:34:32 följande:
    Äsch, sånt där...Behöver man verkligen hålla på så?
    Näe det tycker inte jag heller
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2010-05-20 12:38:23 följande:
    Haha-jag fick precis svar på mitt sms till maken..det bestod i princip enbart av ord som kotte,mus,spets och värre grejer Min man ääääälskar salg
  • Fantastiska Skatt
    stökmamma skrev 2010-05-21 14:19:21 följande:
    nån som vet är denna en "normal till liten 74" i storleken?? www.tradera.com/smafolk-summarsuit-body-m-ben...
    Snarare gigantisk skulle jag vilja påstå. Hade den till Oliwer, tog en storlek mindre än vad han hade i övriga märken men den va stoooor ändå
  • Fantastiska Skatt

ärsch, hade ingen bild i mitt bg. ska se om jag har i datorn

• Fantastiska Skatt

Det blev liksom Lite häng efter några minuter

Har för mig att det är strl 80 eller möjligtvis 86 och strl 92 i Katvigs sommarsuits var ganska små då.
    Om det ger dig ngt att gå på
  • Fantastiska Skatt
    stökmamma skrev 2010-05-21 14:55:24 följande:
    tack
    så lite så {#lang_emotions_sunny}
    lillronya skrev 2010-05-21 14:57:44 följande:
    Skatten: Tack för dunderfin post idag!! Härlig färg!
    Tack själv! Vad bra att den kom innan helgen, mmm färgen e tjusig den! Väldigt behaglig på nåt sätt
  • Fantastiska Skatt

Vågar man sig på Tradera nu {#lang_emotions_undecided} Har gått trögt länge ju och nu är det ju "hoppla påle tider" dessutom
    Jag behöver pengar!!! {#lang_emotions_tongue_out}

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 15:32:10 följande:
    Klart du vågar såvida du sätter säkra utrop. Tradera är just nu,oavsett påletider,köparens marknad...
    Mmm sant. Problemet är att jag är rätt värdelös på att sätta utrop över 1 :-  {#lang_emotions_dreamer}
    Nåja, jag lär ju inte få mer för kläderna om de ligger i påsarna i garderoben
  • Fantastiska Skatt
    Ocikatten skrev 2010-05-21 15:45:47 följande:
    Ängeln: Skrattade lite när jag såg ditt Lindex-inköp, precis samma som jag köpt till mina grabbar!! Förutom bodyn då alltså...
    Himla fina är dom!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17