Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-05-26 20:37:18 följande:
    mät gärna båda om du kan (jag har ju fler än ett barn )
    jag har mellanstorlekarna hemma & kan måtta senare om du behöver
  • Fantastiska Skatt
    AnnaFreja skrev 2010-05-26 21:11:41 följande:
    Tack för svaret. Kan inte bestämma mig för om jag gillar färgen dock! Får fundera på det en stund. :)
    Som Helle säger så gå upp i strl, den är ganska smal i strl (man vill ju kunna ha lager under) men rätt ok. i längd.

Hepp! Hem fr jobb nu, är nog pratglad om ngn timme
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2010-05-26 21:19:03 följande:
    Jaaaa, jag vill att alla mäter Vore supersnällt!
    Gha de ligger visst välgömd i garderoben där Oliwer sover nu , mått imorgon om det är ok?
    Helle skrev 2010-05-26 21:20:27 följande:
    Sitter och kikar igenom vad barnen "behöver till sommaren i klädväg. Som vanligt har de mer t-shirts än shorts. Fy vad dåligt med jeansshorts jag tycker det finns i butikerna nu. O inte vill jag köpa såna som är trasiga redan från början heller .. kalla mig lastgammal Jag behöver kornblå och gröna shorts samt röda och svarta. I de sistnämnda funderar jag på villervalla, men har ni fler tips?
    Jeans, kornblå, svarta & gröna? {#lang_emotions_dreamer}
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2010-05-26 22:17:52 följande:
    Ja jag menar det, jeansshorts, kornblå shorts, svarta shorts & gröna shorts {#lang_emotions_tongue_out}

Näe fyy va trött jag blev av mitt bokföringsmaraton, får vara social imorgon tror jag bestämt.

• Fantastiska Skatt

...... förövrigt är jag inte alls avis på eran salg shopping ..... Bara så ni vet ..... {#lang_emotions_tongue_out}

Jissesamalia va mycke vackert {#lang_emotions_heart}

• Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2010-05-27 12:19:07 följande:
    Ingen mer som vill vara med på blomma till begravningen?
    jo! shit pommes, troor inte jag satt över? Kollar och gör ikväll isf, har inget certifikat på denna datorn :/
  • Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2010-05-27 12:29:40 följande:
    Förlåt att jag tjatar på er
    Men jisses, inte ska du be om ursäkt!! Det är vi som segat som ska göra det {#lang_emotions_embarassed}
  • Fantastiska Skatt

Sicka små busungar vi har!
    Min favorit (eller inte) hemma av allt tokigt han gjort måste ändå vara när han hade tömt ett halvt paket havrepuffar i tvättmaskinen .... tyvärr upptäcktes det först EFTER vi hade tvättat {#lang_emotions_dreamer} verkligen supermysigt med alla puffar inkletade i all tvätt ...

Ängeln --- Hoppas de får ut plastbiten utan större skräck för stackars liten!

SmillaMilla --- Hoppas magen blir bättre {#lang_emotions_heart} Stackars lilla Anton

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2010-05-28 12:39:49 följande:
    Som jag trodde, dom fick inte ut den Som vanligt blev han helt hysterisk när dom skulle försöka. Så nu har vi fått en remiss till öron-näsa-hals i Jkpg, får dom inte ut den där så blir det inskrivning och sövning Åååååååh, INTE IGEN!!! Men visst borde dom kunna ge lugnande istället för att söva ner honom helt? Jag vill verkligen inte vara med om det igen.
    Nämen lille Liam då
    Tyvärr ingen aning hur dom gör ...
    ängeln83 skrev 2010-05-28 11:37:20 följande:
    Ha ha, bus O, mysigt med kletig tvätt Mh, fast det känns verkligen som ett steg tillbaka nu när han börjat på lekterapin, väldigt dålig timing att han skulle peta in den nu lixom, tror inte dom får bort den utan fasthållning så nu är vi tillbaka på ruta 1 igen Tack för finaste klänningen, herregud alltså, Meja har på sej den idag, så fin.
    AochJsMamma skrev 2010-05-28 11:51:44 följande:
    fasen nu kan jag inte citera igen...men Fantastiska skatt, den var ju klockren och ooohh så inte roligt kan jag tänka mig.... Måste ta tag i städningen här hemma, men har verkligen inte lust....
    mmm superduperjättemysigt faktiskt {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17