• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-06 18:27:24 följande:
    Åh, måste ta tag i säljandet nu ordentligt. Funkar det sälja långärmat på fb nu?
    kan inte lägga på t just nu eftersom jag är avstängd (glömt betala räkning som vanligt )
    Jag kommer inte in i säljgruppen-har en del nu oxå..FB är slött
  • maugu
    Smultronhjärta skrev 2010-08-08 14:30:20 följande:
    Grattis till lillasyster!Solig Vad ska hon heta?
    maugu skrev 2010-08-08 14:27:38 följande:
    Denna var jag oxå sugen på men tror den blir för liten..det jag funderade på var vilka tights man skulle lunna ha till?
    Tydligen är den fin med svarta leggings enligt solouniko
    Svarta tights är inhandlade till min molo body från Rädda Barnen i DK..om ni letar, jag köpte mina på HM.
    Tänkte mer ur Molos kollektion om ni rävar hade något förslag..
  • maugu
    solouniko skrev 2010-08-08 14:33:06 följande:
    74/80 sitter perfekt på Milla nu, både i ärmarna och på längden. Den är kanonsnygg till svarta tights
    Tack för tipset..såg att det fanns någon tröja oxå med svart/småblommigt..
    Livia är så smal men lång och har långa ärmar..vågade inte 74-80 men tror att 86-92 blir megastort...känns som hon är emellan två storlekar just nu..
  • maugu

Ang Tradera..jag har lagt ut från 1:- denna runda..var dock en fegis och lade på 14 dagar..inga köp nu eftersom jag fortfarande är utomlands..har dock en megakartong hemma som ska ut så då ska jag försöka sätta vettiga Köp Nu..
    Tycker det är roligare med 1:- än de med fast pris..och visst, risken finns alltid att man förlorar på det men det är lite kul att vara köpare nu på Tradera oxå

• maugu
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-11 09:28:37 följande:
    hur tycker du de gick?

en lurv tex.. Jag har fått typ 100.- för en en gång förut å det sveeeeed å den va som ny Obestämd
    En lurv (som jag beskrivit som platt då jag inte har torktumlare)är över 100..en overall som har några noppor på kontrastbanden i övrigt superfin är över 150..och det är en vecka kvar..
    Jag tror lurvar går bra nu i augusti..tänker lägga ut vinteroveraller i september..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17