Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-18 13:03:02 följande:
    kan du inte gå ner till 104 då? isabel har ju fortrafande 110 i katvigs tröjor..
    fanns inte 104 kvar heller. hade nog tagit det från början om det funnits då, men fanns inte ens när jag beställde tyvärr
    Finns den tröjan i 104 eller 110 på nån annan sida, du som brukar ha koll
    Men vill ju gärna ha rea
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-06-18 13:05:54 följande:
    Men borde inte 104 funka till Ella? Liam har 104 i sina och dom är lite stora på honom.
    Jodå 104 hade absolut funkat om det hade funnits
    Hon kan ju fortfarande ha 98 i katvigtröjorna, och behöver en storlek större i leggings.
    Så en 104 tröja til leggingsen i 110 hade nog varit  perfekt om det funnits
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-06-18 13:12:34 följande:
    Ah, såg att du redan svarat
    Tänkte väl det, var det långärmad turkos/vit du ville ha i 104?
    Japp
  • Busbellan

Alltså det är ju pinsamt, ett glas vi och man känner sig smått lullig, annat var det förr, då fick man samma känsla av en hel flaska

• Busbellan

Är rätt nöjd nu, mitt problem med fel leverans från babyshop ordnade sig smidigt, tydligen hade de tröjorna i den storleken jag ville ha även om de inte fanns med i webshopen

• Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 18:53:01 följande:
    Åhåhå- jag ska banne mig dricka vin ikväll- maken är strandad i hstd..Slutade vid 16 och NU rullade tåget äntligen*olycka på E6an*
    Jag får nog vårda mitt äktenskap för som ensamstående är jag fan värdelös
    ja, ta lite vin det tycker jag, själv har jag inget hemma utan var hos grannen och snodde ett glas
    Se till att vårda äktenskapet, blir ju jobbigt om du måste hälla i dig vin varje kväll
  • Busbellan

Igår fick jag hem paket härifrån
    http://halloncollection.se/?lang=sv

Har sett att butiken funnits innan, men aldrig beställt därifrån. Hur som helst så beställde jag och paketet kom igår. Som vanligt sitter det sån där liten klisterlapp med adress på paketet och då ser jag att det står att butiken ligger i Värnamo och har tydligen funnits sen -07 ser jag när jag läser på sidan.
    hmm, vi har ca 25 min till värnamo och jag är där nog en gång i månaden i alla fall, men denna butiken har jag totalt missat, får väl försvara mig med att det inte ligger i centrum
    Men dit måste det ju bli en tur inom kort

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-18 21:20:04 följande:
    Men åhhh vilken miss. Jag tror att jag har beställt där för länge sedan. Tror att de hade väldigt bra rea.
    Verkar som det är många som missat den butiken av oss som bor här. har pratat med två stycken idag som inte hade en aning om den heller
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-18 21:29:53 följande:
    hmm ja jag borde nog ha 104, har ju sålt bort massa i stl 98 som är förlitet i det märket.

Men shit alltså, jag höll på o trilla ur soffan här när jag läste levernasvillkoren. Till Åland skickar de momsfritt. Typ första butiken som  jag har läst det utan att behöva skriva o argumentera för saken.
    Men är det inte värt att chansa då i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17