Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-21 22:25:15 följande:
    finns inte på rea än tyvärr jag håller utkik
    Skrik om du hittar sen då!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-06-21 22:26:18 följande:
    vilket tips Drömmer
    Kolla min gb
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-06-21 22:26:18 följande:
    vilket tips Drömmer
    ja, och vad var det jag sa om den där fotbollströjan, nu blev det en i alla fall
    Dock lite snabbare än jag trodde det skulle bli
  • Busbellan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-21 22:31:15 följande:
    Å fick du tag i fotbollströjan, alltså den med bollarna? Den hade jag med velat haGlad
    ja, sen vet jag inte om det är den i helprint eller med randiga ärmar, men det känns som det spelar mindre roll, jag kunde ändå inte bestämma vilken jag tyckte var finast.
    Fanns kvar i 122, kommer vara lite stort till A, men passar nog snart
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-06-21 22:58:12 följande:
    Ja det måste verkligen varit en chock för dig o få veta det så sent också.
    Jag befann mig ju i Dublin och hade precis påbörjat en ny anställning som barnflicka där. hade bara varit hemma en vecka emellan Italien och Irland och då lyckades Maia bli till...jag var också i chocktillstånd ett bra tag där så jag förstår känslan lite Jag litade ju på pillrena till 100%...
    ja, chockartat är det minsann när man litar på de där pillren, Nora är med pillerbarn
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-06-21 23:06:15 följande:
    Ja det är dock något jag inte kommer säga till Maia...hon behöver inte veta att hon var oplanerad. De flesta släktingar o vänner trodde det var planerat (hade ju varit tillsammans ett år iaf o alla visste hur barnglad jag var) så det kan hon också få tro
    Nej, det får Nora inte heller veta
    Vi hade varit tillsammans 6 mån och mina syskon vet att hon inte var särskilt planerad
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-22 07:06:18 följande:
    God morgon!

I dag har jag en glad 7 åring här. Han blev verkligen lycklig för sin fina fotbollströja som han fick i present.

Himmel o pannkaka vad jag är tok kär i Sveas kläder i dag. Molo så klart. Flowerfield klänningen och de lila stjärn legginsen. Så tokigt fint. Så ett litet tips till alla flowerfield ägare, köp de lila stjärnorna!
    Grattis Anton!!

Ja, den outfiten hade jag tänkt ha på Ella på midsommar, eller jag hoppas på riktigt varmt så tar vi babybyxorna med stjärnor på till klänningen, eller möjligtvis de lila/vita babybyxorna
  • Busbellan

Måste säga att jag inte är jätteimpad av höstens molo, inte riktigt de färger jag gillar, men jag hinner nog ändra mig
    Det enda jag känner att vi måste ha är Londonlinnet

• Busbellan
    AnnaFreja skrev 2010-06-22 12:24:04 följande:
    Har en liten fråga. Köpe en klänning med dalmatiner i storlek 68. När jag kom hem jämförde jag med en villervallaklänning jag köpte i 80 och de var lika stora. Är det något fel på mitt ex? eller ska de vara så stora?
    De är jättestora i storleken så det stämmer säkert
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17