Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

anette 81 skrev 2010-12-28 22:39:24 följande:
    marin tror jag
    Aha!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2010-12-28 23:07:32 följande:
    Oj vad har hänt?
    Dom åkte hemifrån i söndags och glömde släcka två ljus.... en förbipasserade slog larm i helt rätt tid....

Hon har skrivit lite kort här, http://karlaflickan.blogspot.se
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2010-12-30 11:59:45 följande:
    Gahhhh skall jag köpa en softchell jacka till Anton?

Står att den är vind och vatten tät.. Men är den bra?
    Vad för jacka pratar vi om?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-12-30 12:48:18 följande:

helt OT nu, men igår insåg jag varför inga kläder sitter särskilt bra på Nora på bredden
    Vi var på badet och Nora hade glömt sin bikiniöverdel hemma. Hon har visserligen inget att dölja men är ändå 11 år och skulle aldrig bada utan överdel, inte här i stan i alla fall.
    Ella hade dock med sig överdel till sina badbyxor så jag sa till Nora att hon fick försöka med den.
    Jodå, det gick alldeles utmärkt att ha på sig en överdel i 86/92, trots att man är 135 cm lång

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll brudar!

Ser att ni pratar bloggar! Även jag har nu tagit tag i de träsket Försökte när vi skulle bygga huset men de gick itne så bra... nu funkar de att blogga från mobilen så jag hoppas de ska gå bättre denna gången. Så himla roligt att läsa om vad ni hittar på, tänkte att någon kanske kan ha glädje åt att läsa om mina bravader oxå

Namn var svårt! Ronya föreslog, Norrlnadsänkan... de gillade jag enda tills jag konstaterade att de blev ANKAN... de funkar ju inte

Så de blev istället;  truckerfrun.blogspot.com

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2011-01-03 15:40:31 följande:
    Kunde man välja att lägga in en egen bakgrund?

jag kommer nog byta bakgrund tror jag, orkade bara inte fixa så mycket med det igår
    Men fick in en räknare i alla fall
    Jag vill oxå ha räknare
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-01-03 17:52:52 följande:
    Annars lägger man till en gaget. Där fanns det en med bloggbesökare.
    TACK! ska fixa lite mer i morgon när jag är ensam tänkte jag.
  • 1 och 1 är 3
    solouniko skrev 2011-01-04 12:15:15 följande:
    Tycker höstens var större än tidigare, Milla har 80 i sina men nu börjar de dock bli för små. Hon har 86/92 i andra kläder

Hej! Jag är såå shoppingsugen hela tiden. Jag ÄLSKAR att Milla växt i jr 92 och nu kan ha både leggings och alla fina tröjor, även om knappisarna ännu är lite stora. Framförallt leggingsen är jag sååå nöjd över Vill ha ALLA print haha. Så tänk på mig om ni har 92or som ska flytta

Sen har jag lite vagnångest nu. ni som har P&T till era barn, är ni nöjda? Var helt inne på en UJ syskonvagn då jag inte gillade att P&T inte har liggläge, men Milla kommer ju vara 2,2 när bebisen kommer och vill gärna gå mkt själv redan nu. Sen kommer hon nog gå på dagis tre dagar i veckan och då är det ju lite besvärligt att gå in till dagis (som ligger i stan) och sen tex gå runt på stan med en tvillingvagn med ena sitsen tom. På P&T spelar det ju liksom ingen roll om den ena är tom eller inte Ja, många funderingar! Sen vill jag inte gärna skiljas från mina bugaboos heller ju, jag äälskar dem  Men antligen Bee eller Camen måste nog flytta om sambon får bestämma, frågan är ju vilken? Vill ha båååda! Vojvoj! Sorry för OT
    Chatten på fb!?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17