Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

anette 81 skrev 2011-01-08 10:07:40 följande:
    när kommer dom ut?
    Tror jag laddar upp dom nästa helg så ligger dom en vecka. Vet att jag själv tröttnat när en del auktioner ligger för länge Men jag lovar att hojta till
    solouniko skrev 2011-01-08 10:08:11 följande:
    Inte illa med 40 st, duktigt! Men ja, blir nog rörigt att ha ute alla på en gång. 20 räcker gott och väl, speciellt för en virrpanna som mig

Och ja, LLM borde verkligen få in mer klädet tycker jag? De brukar ju ha hur mycket som helst så det där kan väl knappast vara allt?
    Jag provar som sagt att lägga ut 40 så får vi se hur hysterisk jag blir Sen finns de minst 20 till i feb... och jag borde nog rensa lite till om jag ska fylla på med sommarkläder snart... *Suck*
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    solouniko skrev 2011-01-08 10:23:38 följande:
    Jag är SÅ himla sugen på sommarkläder nu alltså Vill ha våår och slippa bängla med overallen varenda dag så fort man ska sticka ut huvudet genom dörren! Vill ha linnen! Fått värsta suget efter en sländknappis eller linne, måååste hitta
    Exakt! Jag är oxå trött på alla dessa kläder! Å här hos oss är de liiiite fö rmycke snö just nu, vi är inte riktigt vana vid detta och vägarna blir mindre och mindre för dom hinner inte köra bort de.... fast idag har vi +1!!
  • 1 och 1 är 3
    3småttingar skrev 2011-01-08 19:04:43 följande:
    Till en tjej som blir lite mer än 2,5 år i sommar, hade ni tagit 92 eller 98 i tex colibri klänningen?
    Inte mer än 92! Om hon inte är jätte lång... T kommer ha 86 i en del sommarklänningar, hon blir 3 i aug... Annars blir dom toklånga. Förra året hade hon 74....
  • 1 och 1 är 3
    solouniko skrev 2011-01-11 08:15:30 följande:

NU är vi vakna här! Åh vad jag njuter av Millas härliga sömn, får passa på att njuta nu de sista månaderna innan bebis kommer och förstör det roliga

Tack för POP skalisarna, de blir kanon här till våren

Toppen att dom kom fram!
  • 1 och 1 är 3
    Greksmurfen skrev 2011-01-11 08:42:24 följande:
    la in lite salgbildewr i tråden från småfolk ;)... hoppas det va oki pölsedamer..:)... åhh man blir shoping sugen när man ser det =P
    1 och 1 är 3: tro du syns på ett hörn med ;
    Jag säg de Ett himla bra beslut de där... att följa med på småfolk! DIT måste jag fler gånger!
  • 1 och 1 är 3

Va härligt med städerska!

Det säjer V att vi ska ha om jag hade jobbat mer... för vi har ju bevis på att jag inte orkar att jobba heltid plus ta hand om T och hemmet. Och då han e hemma så lite så vill jag ju att den tiden ska läggas på familjen. Nu jobbar jag ju bara 60 % så jag får snällt städa själv.

Börjar faktiskt i morgon... efter julledighet sen den 17 dec... känns liiiite tufft

• 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-11 10:49:25 följande:
    Vi har städhjälp varannan vecka. Jag bara älskar henne, hon är så bra Hjärta. Och ett skinande rent hem är ju aldrig fel heller, betalar gärna någon annan för att göra jobbet.
    Jag hade gärna betalat någon för att göra jobbet, men du vet, ekonomen i min man säjer att då får jag ju tjäna pengarna så jag kan betala någon. Då gör jag hellre de själv
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2011-01-11 11:13:33 följande:
    vi betalar 120:- i timmen efter rut-avdraget och hon städar vårt hus på 3 timmar, så det tycker jag är vääääldigt billigt.
    Låter lockande måste jag säja, trodde de va mycke dyrare!

Har du oxå mycke som ska ut? Jag har MASSOR! Som sagt så redan 40 auktioner klara, sen längtar jag ju till nästa månadsavslut men de blir säkert nästan lika många där....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17