Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-11-25 09:50:20 följande:
    kissekatten har eleraff
    Ocikatten skrev 2010-11-25 08:50:35 följande:

Sen gillade vi även dessa men tyvärr verkar shopparna här i Sverige gilla den andra färgsättningen som finns på båda...

traktortröjan med blå kantband finns väl på bor?
    Ja du vet hon snål-fian här vill ju helst slippa två frakter, men nu har jag ju en nödfallslösning!
    Hjärtligt tack för tipsen! {#emotions_dlg.flower}
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-11-25 16:17:03 följande:

Problemet för mig är om jag köpte "billiga" kläder bli de inte använda, så de blir dyra i slutet endå.

Lindexvelourisar är det mest OT plagget här.. Används typ varje dag

Exakt samma här!
  • Ocikatten
    molnen skrev 2010-11-25 19:59:51 följande:
    finadagisoton -vad är det för märke på får tröjan ? var finns den att köpa?
    Pratar vi om mina grabbar?
    Henric har en H.J.O.R.T-tröja från i våras, kan finnas att köpa. Vi köpte vår på Småtting.
    Marcus har en Molo-tröja med motorcykel på
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2010-11-26 09:17:05 följande:
    Ocikatten- Vilka fina killar på dagiskorten! Visst är de väl lika dig?
    Tackar! Jodå, de är ganska lika oss båda faktiskt!

Jag gillade de nya lurvarna, bondgården, de vilda djuren, tågen och tattoprintet (fast det fanns inte till killar?!!?) Men vill nog gärna ha helprintströjor om det kommer...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-11-26 09:21:19 följande:
    Tycker det är bra så här, men A skulle bara varit en storlek större än E. Blir för länge att spara hans urväxta nu ju.
    Jamen de mellanlandar här lite snabbt (har så många tröjor att de inte används så mycket) och sen rullar de vidare!
  • Ocikatten

Läser här om alla som dissar Molo-overallen men måste ändå fråga: Hur stor overall till grabb 4 år 107 cm och 20 kg??

• Ocikatten

Jamen då får det bli en Molo!
    Nån shop som har rabatt på ytterkläder nu??
    Insåg just att det under första kalsong-tiden kan vara ganska smart med två overaller.... *tvättmaskin i full gång* Drömmer

• Ocikatten
    H I L L A skrev 2010-11-26 12:53:57 följande:
    Termobrallor är bra att ha om det blir många byten också. Lite lättare att tvätta och lite billigare att köpa
    Ja, men då måste jag ju skaffa en jacka oxå... Obestämd
    Jacka och byxor brukar väl inte bli billigare än overall eller? *dålig koll*
  • Ocikatten

Näe, här är det så snålt så här har barnen varsin overall och varsin "fin-jacka", typ åka till affären på vinter och då blev det en NS till Marcus i år och den tycker jag inte passar som lekjacka då den är ganska kort i midjan. Nästa år blir det nog kombo overall samt termobyxa och jacka som kan användas till affärsturen oxå!

• Ocikatten

Tackar, tackar för all hjälp med storlek! Hjärta
    Nu ska jag bara trycka på köp-knappen... *ha ha*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17