Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-06-08 13:39:02 följande:
    Hellre byggare bob då Den var ju ganska diskret iaf
    Ha ha, jaaaaaa, byggare bob kändes lite mer ok, fast jag tror iof han skulle vara ganska så söt i denna
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-08 13:50:23 följande:
    Jag har varit på UL idag och fick se vår lilla bebis Hjärta

Den lilla låg och sträckte på sig och sprattlade med sina små paddlar till armar o ben

Hjärtat pickade på precis som det skulle!

Äntligen är oron över Solig
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
    Som jag har tänkt på dej vännen och herregud så lättad jag är nuHjärta, underbart att allt var bra med er lilla bebis, förstår att du känner dej lättad nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-06-09 08:09:02 följande:
    Åh vilken underbar unge man har...kommer ut ur duschen o får höra "Åhh vad du är läcker mamma, du har så stoooora bröst!!"

Hmm...nu är bara frågan vart hon lärt sig detta

Godmorgon förresten
    HA HA HA HA, sötaste Maia
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

O godmorgon

Här vaknade vi tidigt idag, sambon gick upp kl 5, jag och Liam kl 5.30 och Meja tog sovmorgon tills 7.30. Hopplöst att sova länge nu när det blir ljust så tidigt. Nu är sambon och Liam iväg och köper lyx frukost

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Här har det varit full rulle hela dagen, spenderade förmiddagen med sambons familj och med oss hem fick vi 4 barn, så nu är vi sten säkra på att vi är nöjda med 2 för tillfället

Skattepengar har trillat in under dagen så imorgon blir det shopping, men jag tjuvstartar nog lite ikväll, dock blir det nog inga fotbollar här, tyckte printet var sådär och surar mest över att det inte kom nåt flickigt också, så sugen på nya Molosar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-06-09 19:53:12 följande:
    Hihi och vi som börjar bli sugna på ett till efter att barnens kusin varit här på besök i dag.
    Ha ha, ja tänk så olika det kan vara Hur gammal kusin?
    Vi har haft 2 st super trotsiga 3 åringar, 1 trotsig 2 åring och en gnällig 8 månaders
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-06-09 20:10:30 följande:

Kusinen är 3 månader gamal o hade en cupsuit, såååå söt
    Ja men då kan man ju inte motstå , bebisar är alltid söta, lite värre med trotsiga 2-3 åringar, även fast dom också är söta, men något mer stökiga och bråkiga.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    högbergarna skrev 2010-06-09 20:15:04 följande:
    Den påminner om ngt jag hade när jag va liten! :)
    Ha ha, det tolkar jag som nåt negativt?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som sett nån snygg kortärmad skjorta nånstans?
    Vi ska ju fira min mormor som fyller 85 på söndag och Liam behöver en ny skjorta, han har en super fin lila/röd/vit från Kappahl men den hade han sist när vi träffade samma sällskap och jag är lite fjantig på sånt där, pinsamt om dom tror att det är den enda skjortan han äger lixom

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17