Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-06-06 18:56:48 följande:
    Fick inte länken att funka

Åh, jag känner mig helt slut som artist! 6 dagar själv med Noel och jag är slut. Säger det än en gång, jag beundrar de som är själva med sina barn jämt. Jag är stel som en pinne och magen är lika mjuk som ett bowlingklot. Fasen var skönt att sambon kommer hem ikväll! Tyst
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
    Blev visst knas där, det var den enfärgade rosa Katvig suiten med ett stort äpple på.

Huuu, precis samma sak här, har varit i princip själv med barnen i 8 dagar nu, är verkligen helt slut körd och längtar så efter att göra nåt utan att stressa, är så glad att båda somnar kl 19  så att jag får en liten stund för mej själv, det behövs. Nästa vecka blir dock skön för då är sambon ledig.

Jaaa, all min beundran till er ensamstående där ute.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tillbaka igen...
    tog mej en liten powernap i solariet, så får man göra när man inte har nåt tillfälle att sola på dagarna

Funderar på om man skulle shoppa nåt litet kanske...Drömmer

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-06-06 21:12:27 följande:
    Ängel> Finaste suiten.. sa ju indirekt att den var liten Har ju en 62 som passar på lillesyster som var 54 förra veckan. Därför köpte jag en ju en grön 68 från milkmilla häromdagen!
    30% just nu på funkybaby med frifrakt (med nån kod)
    Uff, ja herregud så liten den var, Meja har ju lixom 68 annars, 62 i vissa märken Denna var verkligen i minsta laget, veti sjutton om jag vågar tvätta den nån mer gång.
    Mh, får absolut bli en order på en 80, el kanske 86 tom?
    Dock stör jag mej lite på knapparna, hade hellre varit utan dom, Mejas tjockismage kikar ju ut
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-06-06 21:17:52 följande:

*hihi* tycker den är fin med knapparna.. fast har ju inte en tjockis än, hon jobbar bara på att bli det..

Ja både och, tycker det blir lite jamas varning över den med knappar, plus att det glipar som sjuttsingen också Men annars är den super fin, både i passform och färger.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-06-06 21:23:59 följande:
    INGEN som hört från bubblan??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    Nä jag tror inte det, inte sen i fredags då hon var här i tråden...usch, undrar hur det gått för henne?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-06-06 21:30:18 följande:
    usch jobbigt har tänkt på henne hela helgen Hjärta
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    Ja jag också...man blir ju lite orolig eftersom hon inte kikat in i tråden och meddelat om hur det gått.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17